Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Panowie, możecie mi powiedzieć jak nazywa się ukazana na zdjęciu część? Mam uszkodzoną, potrzebuję kupić nową ale nie mam pojęcie co to jest.


Pozdrawiam
prawa kratka zderzaka
(07-12-2014 21:07)xavieros napisał(a): [ -> ]Panowie, możecie mi powiedzieć jak nazywa się ukazana na zdjęciu część? Mam uszkodzoną, potrzebuję kupić nową ale nie mam pojęcie co to jest.


Pozdrawiam

7M3853684B - pełna
7M3853684C - z otworem na reflektor przeciwmgłowy
Znalazłem coś takiego i się zastanawiam czy warto??
http://allegro.pl/galaxy-1-9-tdi-filtr-p...86910.html
Filtr kupisz w każdym sklepie od 15 do 115zł. A chłodnicy nie masz pod autkiem na powrocie?
Miałem na myśli chłodnicę paliwa, a dokładniej żeby w zimę paliwo było grzane w zimę
chłodnica, jak sama nazwa wskazuje... Big Grin
Napisane jest na aukcji, że ten filtr z chłodnicą jest z polifta, a w polifcie chłodnica była pod spodem. A w poliftach nie było vp.
Jak chcesz podgrzewacz paliwa to kup sobie przepływowy lub wkręcany od dołu w filtr zamiast zaworu do spuszczania wody. Zresztą Mann ma w ofercie też podgrzewane filtry chyba do każdego auta.
Zresztą w naszych autach filtr jest umieszczony w ciepłym miejscu komory silnika i dodatkowo grzeje go paliwo z powrotu.
nie rozumiem po co zaklucac prace silnika jakims podgrzewaniem paliwa. Za chwile bedzie trzeba studzic to paliwo w lato. Temperatura paliwa jest bardzo waznym czynnikiem na ktore musi ECM barac poprawke. Po co utrudniać to nie wiem. CO ma to dac??

To co pisze na aukcji to nic nie nzaczy. Tez moge napisac ze to od samolotu jest.
Ma to dać, że przy ujemnych temperaturach następuje tzw. mętnienie paliwa, czyli wytrąca się z ON parafina, która blokuje przepływ przez filtr paliwa.
Mam trchę doczynienia z ludźmi, którzy jeżdżą na daleki wschód i północ. Widziałem w działaniu ciekawsze wynalazki np. grzałki w przewodach paliwowych, maty grzewcze wokoło filtra paliwa i na dole zbiorników. Wiesz chociaż jak się wyciąga łańcuchem lód ze zbiornikia lub chociaż do czego jeszcze służy jeszcze DOT-4 zimą? Jak temp.spada poniżej -25C* to Orlenowski ON Arktyczny też się poddaje, chociaż deklarowana temp. zablokowania filtra to -32C* i co wtedy płakać?
Ostatnio zimy są naprawdę łagodne, co nie oznacza, że nie należy się przygotowywać do zimy.

I jeszcze jedno. Nie "pisze", a "jest napisane". Mnie to razi tak samo jak "aczkolwiek" i "bynajmniej".
Przekierowanie