Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(04-01-2016 21:26)marcyb3 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2016 16:30)zdroyek napisał(a): [ -> ]2 szybkie pytanka:

1. czy w Galaxy popielniczka po otwarciu powinna być podświetlana ??

2. jak efektywnie działa wam podgrzewanie przedniej szyby ? przed zakuem myslałem ze to bedzie naciśnięcie przycisku i wszystko spłynie lub da sie zmieść wycieraczkami a realia to takie ze ak szybko to nie działa i najwyzej na poczatku lepiej sie skrobie a zeby spłyneło to duzo czasu trzeba ... mozna poprawić a efektywność ?

kolego , u mnie też długo grzała, po dodaniu lekko gazu szyba zaczynała grzać dużo szybciej,spróbuj podnieść obroty tak do 1300-1500 może i u ciebie pomoże


ok sprawdze ta metodę - a moze jakieś styki trzeba przeczyścic ???
Nie tyle co styki co dołóż dodatkowy kabel od altka do klemy akumualtora. To duzo naoprawde daje. Ja u siebie poza alternatorem o prawie dwa ray wiekszej mocy pradowej bo 220 amperowy zapodalem kabel dodatkowy z alternatora do klemy aku. Tylko dalem do klemy nie do tej smiesznej skrzyneczki gdzie sei wszystko smaży jak w piekarniku. Zauważcie ze odpalicie auto, wlaczycie grzanei szyby przedniej i tylnej, nadmuch i jeszcze swiatla to po 5 minutach jak otworzycie skryzneczke na akumualtorze to bedzie ten kabel czarny najgrubszy goracy jak diabli jak i nawet ten bezpiecznik. Nie wiem po co ten bezpiecznik tam sie wogule znajduje. Jakos w oplu nie ma zabezpieczenia stosowanego i jest dobrze. Idzi ekabel tez bezposrednio z altka do aku. No wnowszych od vectry C itd zaczeli tez osobny stosowac bepiecznik taki ten topikowy duzy wyglada jak te nasze male w plastiku tylko taki wielki. Unas tez jest taki duzy pod deską rozdzielcza. Po odpaleniu mam napiecie 14.61V. Wlaczajac wszelkie mozliwe odbiorniki od grzania tylka po szyby ,swiatla i wiatraki to na jalowych mam 14.50V a obciazenie altka na vagu to zaledwie 50% Zero przygasania swiatel itp spraw czy chodzi dogrzewacz czy cokolwiek bym nie robił.
Kolego @Zdrojek.

1. Popielniczka jest podświetlana w momencie włączenia świateł pozycyjnych. Klapka od popielniczki nie ma nic wspólnego z załączaniem. Jeśli nie świeci to masz spaloną żarówkę w zapalniczce.
2. Szyba u mnie żeby lód stopniał to grzeje ponad 3 minuty.Smile
Witam.W dniu wczorajszym zakończyłem walkę ze sprzęgłem-pomiędzy docisk a koło zamachowe założyłem podkładki o grubości 0,5 mm / tyle ile wcześniej zeszlifowałem z docisku/-efekt super-sprzęgło "bierze" w połowie wysokości -biegi wchodzą bez problemu-dodatkowo napiszę, że po tym zabiegu "słoneczko" docisku podniosło się o 4 mm-przed demontażem docisku zmierzyłem suwmiarką odległość łapek słoneczka od podstawy tarczy sprzęgła i wynosiła ona 12 mm-tą samą czynność powtórzyłem po założeniu podkładek pomiędzy zamach a docisk /podkładki 0,5 mm/ i wówczas odległość ta wynosiła 16 mm- te 4 mm różnicy poprawiło radykalnie pracę sprzęgła-uślizgów na razie nie ma żadnych.A jak sprzęgło pedał sprzęgła "pójdzie" do góry to wówczas wyrzucę te podkładki i jazda dalej.
Witam wszystkich. czy ktoś orientuje się jak jest w automacie.?
chodzi mi o sterownik skrzyni: mianowicie dopatrzyłem się pewnej nieścisłości.
mając skrzynię o numerze początkowym 09B..... sterownik skrzyni jest 09A. wydaje się że przed remontem były takie same numery. poza tym widać że był wyciągany. czy to jest jakaś różnica???
Witam.

Generalnie rzecz biorąc to sterowniki o początku 09A i skrzynie 09A były montowane do osobówek z grupy VAG, a 09B do "trojaczków" czyli van-ów. Tak naprawdę to jest to samo i teraz każdy "wtyka" co mu w rękę wpadnie, dlatego jest tak wymieszane i mało które auto ze skrzynią Jatco ma zamontowany sterownik, z którym wyszło z fabryki. Myślę, że jak by wsady wydostał, to może by znalazł jakieś różnice ale pewności nie mam. Jeśli chodzi o same skrzynie to nawet w literaturze fachowej, głównie anglojęzycznej na wstępie piszą "...The 09A and 09B transmissions are built on the same version of the 5-speed automatic transmission manufactured by Jatco (JF506E).". Jeżeli jesteś pewien, że wcześniej był inny, to będziesz miał okazję sprawdzić czy będziesz odczuwał jakąś różnice.

Pozdrawiam
(14-01-2016 13:19)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Generalnie rzecz biorąc to sterowniki o początku 09A i skrzynie 09A były montowane do osobówek z grupy VAG, a 09B do "trojaczków" czyli van-ów. Tak naprawdę to jest to samo i teraz każdy "wtyka" co mu w rękę wpadnie, dlatego jest tak wymieszane i mało które auto ze skrzynią Jatco ma zamontowany sterownik, z którym wyszło z fabryki. Myślę, że jak by wsady wydostał, to może by znalazł jakieś różnice ale pewności nie mam. Jeśli chodzi o same skrzynie to nawet w literaturze fachowej, głównie anglojęzycznej na wstępie piszą "...The 09A and 09B transmissions are built on the same version of the 5-speed automatic transmission manufactured by Jatco (JF506E).". Jeżeli jesteś pewien, że wcześniej był inny, to będziesz miał okazję sprawdzić czy będziesz odczuwał jakąś różnice.

Pozdrawiam

Grunt w tym, że teraz załatwić na podmiankę taki graniczy z cudemSmile a kupować po to by sprawdzić.... kilka stówek w kieszeni jednak zostanieSmile
witajcie
Czy ma ktoś tu możliwość sprawdzić w etce, pokazać rysunek lusterka składanego elektrycznie? Walcze z mechanizmem tego lusterka a tak się zastanawiam czy z passata b6 by nie pasował środek.
Witam.

Lusterko od Passata B6 pasuje pod warunkiem, że jest z tymi samymi funkcjami.

Pozdrawiam
Jak zdemontować lusterko fotochromatyczne od szyby?
Przekierowanie