Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ojciec tak mial w berlingo pare zim temu. i co zrobil? Podjechal jakos na raty do cpn'u i zalal jakiegos dodatku i nic nie pomoglo. No to dawaj pod zbiornik cos by ogrzac rope. A ze mial pare gazet w aucie to spalil chyba ze 2 gazety i juz odpalil silnik i na postoju postal chwilke az sie troszke rozgrzal. Zreszta nie widze problemu by sprawdzic w liscie danych jaka jest temp ropy. Po jezdzie tez mozna sobie w zime dotknac baku i napewno bedzie cieply. Ja mam tylko wstawiony filtr bez tego trojnika z bimetalem i mi powort idzie odrazu do baku bezposrednio wiec ogrzewa paliwo juz tam a nie krazy przez filtr.
Nic nie ogrzejesz jak silnik jest zimny i pracowal moze z 5 minut. Wiec ja tu nie widze sensu. Zreszta Pdki maja chlodniczke paliwa z racji iz tam paliwo sie grzeje dosc znacznie. Podgrzewacz maja dosc czesto ople ale elektryczny i zaj sie jakies francuzy tez ale to daje tyle co nic bo przerabialem to w niejednej insigni.
Powiadacie że w poliftowych jest chłodnica paliwa, muszę chyba zajrzeć czy ktoś jej nie zdemontował. Ostatnio po przejechaniu 50km upuściłem z baku 10l gdzie w baku było z 70l i aż się zdziwiłem bo ropa była tak ciepła że można było se ręce ogrzewać o bańkę, w passacie 1.6TDI nie nagrzewa mi tak ropy. Czy to jest normalne zjawisko w autach na pompowtryskach?
Właśnie chodziło o zimę i duże mrozy, żeby zagrzać paliwo, jak wiadomo ON mamy kiepskiej jakości i wolę żeby mi nie zablokowało filtra
No to to ci nie pomoże. Zablokuje sie szybciej w smoku w zbiorniku. Poza tym filtra ci to nie ogrzeje tak jak mowilem bo silnik nie rozgrzewa sie w pol minuty czy minute.

Poza tym jakos mi sie nie widzi to bo tu masz tak na filtrze. Dwie rurki metalowe i jedna to podejscie paliwa z baku do fltra. Druga metalowa to juz idzie ropa z filtra do pompy wtryskowej. Te trojnik to powrót paliwa i jeden koneic to z pompy do filtra lub do baku powrót zaleznie jak bimetal sie ustawi. Wiec mi to wychodzi ze na powrocie to paliwo jest albo studozne albo grzane ale przez co przez gorący plyn chlodzacy ktory miewa 90 stopni??
Szanowni,
proszę o poradę (najchętniej obrazkową) jak zdjąć osłonę lusterka bocznego - chodzi mi o samą "skorupkę", którą się lakieruje. Ktoś mnie trzepnął na parkingu i osłona częściowo się przekrzywiła, częściowo się odpięła ale nadal trzyma się jak przyspawana. Chcę to zdjąć, obejrzeć i założyć poprawnie. Nie chcę ciągnąć na brutala, żeby jakichś zaczepów czy zatrzasków nie połamać - nie wiem jak to się trzyma.

Jeżeli ktoś ma fotki tej skorupki i korpusu lusterka, to bardzo proszę.

Aha - w Galaxy kształt lusterek jest trochę inny (jak przed liftem), ale może konstrukcja będzie podobna?

[Obrazek: 262dfdc2866b.jpg]_[Obrazek: 2fdce3555325.jpg]_[Obrazek: f011fc155300.jpg]
Nie jestem pewny na 100%, nigdy tego nie robiłem jeszcze, ale kojarzę że pod szkłem były jakieś śrubki chyba.
I mi właśnie chodziło o grzanie ON, myślałem że ta chłodnica działa jak wymiennik ciepła, między płynem chłodzącym a paliwem.
nie ma żadnych śrubek obudowa jest wciskana na zatrzaski, musisz uważać żeby ich nie połamać, przynajmniej u mnie tak jest
Szybkie pytanie, czy mogę się wpiąć do lini K np przy dogrzewaczu i będzie to śmigało ze wszuystkim? Według mnie i schematów tak, ale chcę się upewnić, żeby nie robić 2 razy roboty.
Panowie czy chłodnica wody od ASZ jest zamienna z innymi 1.9tdi ? np od AUY ?
(20-12-2014 20:43)DDiablo napisał(a): [ -> ]Szybkie pytanie, czy mogę się wpiąć do lini K np przy dogrzewaczu i będzie to śmigało ze wszuystkim? Według mnie i schematów tak, ale chcę się upewnić, żeby nie robić 2 razy roboty.

tak
Przekierowanie