Andrew mój akumulator był w aucie jak je kupiłem nigdy go nie doładowywałem czy teraz wsadzać ręce i go ,, uzdrawiać ,, ,jak inni do tego podchodzą .
(23-01-2014 12:32)grzesiekm napisał(a): [ -> ]Pewnie tak dogrzewacz 100watowe żarówki swoje robią dzieki za podpowiedz hodz akuma jeszcze nagwarancji
dogrzewacz ciągnie ok. 35W
ze 100W żarówkami to szybko zniszczysz odbłyśniki - lepiej założyć jakieś +ileś ale z normalną mocą - akumulator też na krótkich przejazdach mocniej dostaje w d..pę - normalnie reflektory pożerają 110W, u ciebie to 200W czyli tak jakbyś jeździł z włączoną grzaną szybą - jak nie masz wyboru to doładowuj aku bo jak się zasiarczy to kaplica
wszystkie auta ktore beda uzytkowane na krótkich odcinkach beda mialu aku niedolaodwany znacyz sie bilans bedzie ujemny. Wiecje wyciagniete pradu jak oddane. Niewazne jaki bedzie wsadzony akumulator- czy 50Ah czy 150Ah to i tak bedzie go dobijac taki system jazdy. zarowki 100 watowe napewno nie sa homologowane no i w wieksozsci pryzpadkach wcale nie maja wiekszej mocy o te 45 wat. Czemu?? bo jak wepniesz taka zarowke to zmierz sobie napeicie jakei jest ty na pryzlaczach do zarowki. Napewno bedzie spadek na jakies 10-11 volt a moze nawet i mniej. Od takich zarowek dość czesto tez topią sie kostki i zlacza a takze ten przelacznik w kabinie. Dogrzewacz az tak duzo pradu ne ciagnie. Dwa razy tyle ciagnie oswietlenie razem z nadmuchem kabinowym. Jak jeszcze do tego doliczysz prad pobierany przez podgrzewana przednia i tylna szybe to juz bedzie masaka.
mam słabe odblaski dlatego 100 wat a co do tyh żarówek plus 100 procent swiatła to pic na wode
te 100 watowe nie beda swiecic wcale lepiej. Na instalacji beda duze spadki no i wlacznik wczesniej czy pozniej skonczy zywot.
zarowki 100 watowe maja opornosc po szybkim wyliczeniu rowna 1.44 ohma. Wyliczajac dalej to przy napieciu zasialania na zarowkach powiedzmy bedzie 10 woltów prad przpelywajacy przez zarowke to 6.94ampera. czyli mnozac prze znapeicie 10 volt mm mc zarowki prawie 70 wat. Czyli jak by nie patrzył nie ma 100 wat tylko mniej. Niestety sa spadki i tye spadki sa wliczone podczas produkowania auta. Czemu s aliczone ano mianowicie zarowki w aucie sa robione na napiecie 12 V ale wiadomo ze tka naprawde to gdzies na 12.5 do okolo 13 V. . Mierzac napiecie na odpalonym aucie ktore juz pracowalo powiedmzy 30 minut to na slupkach bedzie wynosci jakies 14.4V a na tych pryzlaczach zarowki tak jak pisalem okolo 13V. Zsialnie zarowki napeiciem 14.4 V spowodowaloby ze wytrzyma moze tydzien moze dwa.
Kiedys bawilem sie zrowkami w tylen lampy i chodzilo mi o zwiekszenie mocy swietlnej na wstecznym świetle w renault megane. Standardowe 21 wat byly slabe. Co sie okazlo?? na 21 watach bylo napiecie okolo 11.8 V a na 50 watowych zarowkach spadek byl tak mocny ze napiecie to zaledwie 9.5 V. W sumie roznice w swieceniu byly prawie zadne.
Moja rada to wymien lampy jak masz liche odblysniki ewnetualnei sa firmy co regeneruja odblysniki i daj zarowki 55 watowe dobrej marki i bedzi etak jak ma byc.
Panowie, podrzuci ktos linkiem na PW do jakiegos chomika gdzie jest jakis dzialajacy VAG dla ubogich?
probowalem juz 311 z keygenem i wyskakuje ze niezarejestrowany, 409 z kopiowaniem plikow i to samo, dzis ze 3 rozne wersje vcdsa i albo interfejsu nie widza albo to samo, albo tam gdzie jezyk powinien byc to jest steering wheel.. a w te mrozy schodzenie na dol zeby sprawdzic ze kolejny program nie bangla troche irytuje juz