Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Generalnie wydatek ukladu paliwowego. Wtdajniejsze wtryski troszke wydajniejsza pompa wtryskowa inne turbo. Sam slupek jest taki sam.
hej Smile

mam pytanie o ABS ...
Od kupna sharana swieci mi sie abs ...

jednak gdy byl mroz abs gasl i normalnie pracowal (ewentualnie nieraz podczas deszczu)

wywala czujnik tylnego lewego kola...

wystaczy czyszczenie ?? (czujnik wtyczka, moze kabel gdzies przetarty)
czy czujnik zmlom ??
tego czujnika się nie czyści bo to nic nie da więc albo kable albo czujnik dziabnięty ale skoro mówisz że momentami zgasł to jest szansa że to kable gdzieś po drodze uszkodzone
Witam.

Tam jest czujnik indukcyjny, ściągasz wtyczkę mierzysz rezystancję, powinna oscylować w okolicy 1kOhm-a, następnie miernik ustawiasz na najniższą wartość prądu przemiennego, podłączasz do pinów czujnika i kręcisz kołem, wartość powinna zmieniać się skokowo między 0-0,2V (około, zależy jak szybko będziesz kołem kręcił) i już wiesz gdzie leży przyczyna i czy szukać dalej.

Pozdrawiam
dzieki wiele Smile
Ma ktos sprzet jakis albo dobry warsztacik coby mozna bylo sprawdzic czemu dogrzewacz czy webasto nie dziala dolnyslask lub okolice bo niechce dzialac napiecie na pompeczke dochodzi do wtyczki do tego ustrojstwa tez a nie chce dzialac moge rozebrac silnik i zlozyc spowrotem ale nie kumam jak dziala te ogrzewanie ;P przyznaje sie bez bicia. Czytalem troche i oladalem schematy itp ale nic mi to nie pomoglo a vagiem mozna to sprawdzic ?
Nic nie sprawdzisz kabelkiem. Świeca ma mieć opór ok. 0,5 Ohm (do 1 będzie dobra), pompka ma cykać jak impulsowo podajesz napięcie, wiatrak ma się kręcić. Cała filozofia. Sprawdź przewody przy wtyczce i czujnik na podszybiu. Podejrzewam, że masz D3 jak ja.
Podstawowe rzeczy trzeba sprawdzic. Czyli po odkreceniu tej bocznej czesci alu czyli sterownika trzeba odpiac tam wewnatrz wtyczke. Od strony kabli ta wtyczka to po kablach bedzie widac gdzie ida i ja zawsze podaje z bateryjki z dwoch ogniw litowych czyli 3.6+3.6 volta razem 7.2V prad na swieczke na wiatraczek. Po odpieciu wezyka paliwowego od pieca mocna pulsacyjnie podawac prad z takiej bateryjki na pompke paliwowa. Musi byc slyszalne cykanie przy baku w rytm podawania pradu. Zapewne zgnily przylacza na tej pompce dlatego bym zaczal od niej.
Kable sa cale jak nowki bo sprawdzalem a ta swieca to gdzie sie do niej dostac pompa nie uruchamia sie jak lerzalem pod autem i ja trzymalem palcami nawet na odpalonym aucie a nie mam póki co jak sprawdzic na krotko pompki bo nie mam zabardzo warunkow musze ja wyjac calkiem i dopiero a czujnik na podszybiu jak sprawdzic czy dobry
Tu masz budowę pieca. Świeca jest pod nr 11.
http://www.ogrzewaniepostojowe.eu/userfi...091226.gif
Czujnik na podszybiu załącza piec w Twoim aucie przy temp poniżej 5 stopni na plusie. Chcesz sprawdzić czy działa czujnik to do zamrażarki na godzinkę i powinien być odpowiednio schłodzony żeby go sprawdzić.
Przekierowanie