Panowie jak wyciągnąć przegub przy skrzyni od strony długiej półosi ? Półoś wyjęta pozostał przegub w skrzyni z gniazdem frezowanym
Srubka tam jest centralnie umiejscowiona w tym gniezdzie na imbus albo 5 albo 6 mm. Juz nie pamietam ktory z tych dwóch ale pewnie 6. Pamietja ze na tym króćcu jest sprezyna i taki pierscien z brązu wiec przy wyciaganiu bedzie sie wysuwac ten kruciec i zebys teog peirscienie z brązu nie polamał.
To powinno ci rozjasnic sprawe:
Witam potrzebuje łożyska do alternatora oraz szczotki może macie jakieś namiary
,, tyger,, chyba nie chcesz w tak czułe miejsca jak alternator pchać jakiegoś barachła ??? .
no nie potzebuje dobrych łożysk i szczotek
koledzy takie pytanko konkretne, czy ktoś podnosił moc w profesjonalnym warsztacie i jak to się ma w 1.9 TDI 115 AUY 2001r. mam możliwość ale czy nie jest to z niekorzyścią dla silnika. czy faktycznie 130KM dałoby mniejsze spalanie i wiekszą dynamikę jazdy.
(09-02-2015 13:45)pablooo4 napisał(a): [ -> ]koledzy takie pytanko konkretne, czy ktoś podnosił moc w profesjonalnym warsztacie i jak to się ma w 1.9 TDI 115 AUY 2001r. mam możliwość ale czy nie jest to z niekorzyścią dla silnika. czy faktycznie 130KM dałoby mniejsze spalanie i wiekszą dynamikę jazdy.
Kto by podnosił moc w 1.9 TDI ...
Jeśli po chipie będziesz używał moc samochodu w takim samym stopniu jak przed (mając 115KM ) to tak jest szansa że spalanie minimalnie spadnie. Logiczne za to, że dynamika jazdy jak to napisałeś będzie większa jeśli będziesz używał jednak tej mocy którą otrzymasz.
sam program to zaledwie liżnięcie. Przyrost niewielki ale niektorym to wystarcza. Jesli silnik zdrowy to powinien wypluc na serii okolo 120 koni a po programie okolo 140-145 koni. Tegulator spalania masz pod prawa nogą. Bardziej depczesz to wiecej pali a jak mniej to mniej pali. Proste.
wiesz chodzi mi o to czy nie wpłynie to znacząco na stan silnika i.t.p. nie używam go do ścigania i tak zostanie.