Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przy tych temperaturach nic się robić nie chce. Kumpel dziś mi powiedział: żarówka mi się spaliła - jadę na serwis. No i w zasadzie, to ma sens Confused
Od niedzieli ma być cieplej
Rozrusznik zrobiony, jednakże przy demontażu mocno dopieczonej dolnej śruby trzeba było wymyślić druciarski patent na brak już przedłużek więc pręt kwadrat Cool
[Obrazek: 7669321216d0f.jpg]
Podczas pierwszego odpalania było wyraźnie czuć różnicę na plus, szczotkotrzymacz nie był zużyty, jednakże rozrusznik był bardzo suchy w środku więc został nasmarowany.
Oby nie smarem gęstym bo na mrozie zrobi się twardy jak kamień. Ja zawsze biorę odrobinę smaru grafitowego i olej do skrzyń i taka prawie płynną miksturą maziami pędzelkiem po przekładni planetarnej, tulejkach. Tylko naprawdę tam nie wolno pakować obficie a jedynie jakby malował jak farbą.
Mam problem ale z Audi A4 B6 avant. Rocznik 2002 ASN

Ma ktoś tu dostęp do schematów do Audi? Potrzebny schemat tylnej kalpy bagażnika. Nie działało oświetlenie tablicy rejestracyjnej i ktoś podłączył lampki do pozycji w tylnej lampie. Chciałbym to przywrócić do stanu fabrycznego wymieniając kabelki zasilające lampki.

Forum Audi nie chce pomóc Sad
Witam.

Bo z Audi nie jest prosta sprawa, tam jest wiele różnych kombinacji, generalnie, jak wynika z moich zapisów, pin2 lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, to przewód niebieski przy samej lampce, potem łączący się w wiązce z brązowym od środkowego stopu, to oczywiście masa, pin1 lampki, to przewód czerwony, czasem szaro-żółty, przy lampce potem przechodzący w szary czyli "+" wychodzący bezpośrednio z pin6, 32pin-owej szarej wtyczki modułu centralnej elektryki i wtedy z pin5 tejże wtyczki wychodzi "+" na przednie prawe postojowe, jest też wersja że ten "+" wychodzi z pin5 tejże wtyczki, a wtedy z pin6 wychodzi na przednie prawe postojowe. Mowa oczywiście o module przy bezpiecznikach w kabinie, bo to Audi ma dwa moduły centralnej elektryki, drugi jest pod nogami.

Pozdrawiam
Dziękuję. Sprawdzę te kabelki.
koledzy, mam mały problem ze wstecznym. Czasami cięzko go wbic. Pomaga lekkie ruszenie do przodu i wtedy wchodzi. Żadnych zgrzytów nie ma. Wystarczy regulacja linek czy już sprzęgło sie odzywa ? Jeśli regulacja to jak tam sie dobrac i skracac czy wydłużac ? Z tą regulacją pytam, bo padło mi łożysko na wybieraku i mechanior mi to robił i od tamtej pory było róznie z tym wstecznym.
Witam mam pytanie odnosnie oleju do sprezarki klimatyzacji 7M0820803P sd7v16
Do AFN wiem ze idzie do niej PAG ale nie wiem jakiej lepkosci 46, 100, 150 i ile powinno jego byc w srodku a potrzebuje sie dowiedziec poniewasz kupilem regenerowana sprezarke i jak zapytalem sprzedawce czy w srodku jest olej to napisal ze cos tam jest ale lepiej sprawdzic ma ktos moze w etce to rozpisane albo cos bo szukam na necie i juz nwm co robic a do warsztatu nie mam jak podjechac bo pracuje codziennie do 17stej
Witam.

Olej to PAG 46, jeśli chodzi o jego ilość w sprężarce, to powinno się tam znajdować około 67ml, reszta krąży w układzie i osadza się w innych elementach, dla układu z jednym parownikiem całkowita ilość w układzie (czyli łącznie z tym co w sprężarce i innych elementach), to bodajże 135ml, dla dwóch parowników, to aż 240ml. Jest to bardzo ważne, bo niestety często przy wymianie kompresora, do układu, zostaje zapodane za dużo oleju, a potem problemy, że nie chłodzi, rozszczelnia się, a gwarancja nie zostaje uznana. Co do regenerowanych sprężarek, to jeśli nie była to tzw. regeneracja fabryczna, to nie wróżę jej długiego życia, lepiej kupić już sprawną używkę. Tych regenerowanych przez "fachowców z Polski" przerobiłem na pęczki i zawsze były reklamacje.

Pozdrawiam
Przekierowanie