Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ten soft jest bardzo dretwy. Chyba że nie umiesz wykreować wszystkich inspekcji a kilka ich jest.
Panowie szybkie pytanie, stuka mi przy ruszaniu przy max skręconych kołach w prawo, teoretycznie powinien być do wymiany lewy przegub, ale jak sprawdziłem to jedyny luz ma lewy przegub, ale wewnętrzny. I teraz pytanie jak żyć? Przegląd się zbliża i może się diagnosta dowalić do przegubu. Prawy przegub sprawdzałem i nie ma takiego luzu, tak samo prawy jak i wewnętrzny. Zauważyłem też na obejmie tej mniejszej od osłony lewego zewnętrzego smar. Smar wyciekał po trochu bo widać na wahaczu i ośce. Dołożyć smaru do zewnętrzego jak jest go mało czy zainteresować się wewnętrznym? A może to przez zbyt duży luz wewnętrznego stuka? A i jeszcze jedno, przeguby zew z mk1 nie pasują do mk2? Bo kiedyś patrzyłem na necie i chyba liczbą zębów się różniły. O i jeszcze sprawa przy ruszaniu lekko drga kierownica, wewnętrzny jest sprawcą?
U mnie też tak sie zrobiło po wymianie przegubu. Możliwe że łożysko padło bo przecież od samej wymiany nie mogło sięnic stać. Chyba że łącznik stabilizatora źle wsadzili.. Nie wiem.
Jeśli chodzi o ząbki to zawsze trzeba liczyć przy wymianie. Może być 34 a może 36..
zatrzasnął się schowek pasażera nad nogami
podejrzewam że wcisnął się jakiś kabelek w zamek gdzie się zamyka bo miałem burdel w środku (ładowarki i inne) a zamykałem w pośpiechu trzaskając

moje próby to
-zamykanie otwieranie kluczem na otwartym wyraźniej dalej odchyla się ta łapka do otwierania ale chyba nie do końca albo mi się wydaje

-szarpanie za klamkę/klapkę stukanie dość mocne w sam zamek na środku nic nie daje


jakieś pomysły najlepiej bez łamania czegokolwiek ?

jeszcze spróbuję podważyć w okolicy zamka
Zamek jest w tej klamce od zamykania, skoro rączka chodzi spróbuj szarpać, musi pójść, chyba, że się całkeim zablokował. Najwyżej wyrwiesz zatrzask plastikowy.
(12-09-2014 23:08)wesol napisał(a): [ -> ]Ten soft jest bardzo dretwy. Chyba że nie umiesz wykreować wszystkich inspekcji a kilka ich jest.

Zaznaczałem wszystkie opcje, dzisiaj to zrobie samym guzikiem na zegarach
Jakie trzy opcje zanaczales- gdzie dokladnie co tam robiles jakie grupy jakie kanaly itd bo cos nie chce mie sie wierzyć w to co piszesz.
co najwazniejsze jakim sprzetem do diagnostyki to robione bylo.
(14-09-2014 17:29)wesol napisał(a): [ -> ]Jakie trzy opcje zanaczales- gdzie dokladnie co tam robiles jakie grupy jakie kanaly itd bo cos nie chce mie sie wierzyć w to co piszesz.
co najwazniejsze jakim sprzetem do diagnostyki to robione bylo.

Polski Vag 4.9 + Kabel USB KKL jutro zrobie print screena i Ci pokaże co i jak
witajcie. w ktorym bloku sprawdzic synchronizacje rozrzadu w audi a4 1.9 tdi BDR. blok 4 tylko nie wiem na bank ktora poz.2?? czy 3,4.?
a ja od miesiecy walcze z utrata mocy jeszcze kiedys pomagalo wylaczenie i wloaczenie kluczykiem na dzien dzisiajszy kompm pokazuje nieszczelnosc w ukladzie powietrza co czynic panowie pomocy tragedia auto seat alhambra 1,9 tdi 110 km turbo i pompe regenerowalem

a i co to jest ze przy odpaleniu na chwile wskakuje na wysokie obroty movno dymiac trwa to doslownie chwilke
Przekierowanie