Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Szukam taniego oringu o wymiarach 65x65x3 mm nr katalogowy Etki to N90927302 możecie pomżecie w znalezieniu bo mi jakoś nie wychodzi
Wymiar podales zly. Nie moze byc 65x65x3. Jedna srednica to zewnetrzan druga wewnatra no i grubość. Problem zazwyczja jest taki z enie winny jest tu oring a Wypracowane gniazdo na szybkozlaczce. To jest alu a weze maja szybkozloczki czasami alu a czasami stalowe. Wyrabia sie od drgań. Oring moze pomoze a moze nie. To i tak ma zanczenie raczje tylko estetyczne. W autach do sprtu tego typu rozwiazania sie unika. JEst robione tradycyjnie nakladane i na opaske zaciskową i po sprawie. To pewne i mocne. Niektorzy ucinaja ta szybkozlaczke na wezu i mozna zakupic sobie taka redukcje tzw na turbo ASZ/ARL i daja taka redukcje na klej do alumunium( cement alu czy jakos tak). Po zastygnieciu obrabia sie to papierkiem i wtedy to juz na wieki jest.
(17-01-2015 13:05)Bogos napisał(a): [ -> ]
(17-01-2015 09:00)pablooo4 napisał(a): [ -> ]
(16-01-2015 23:09)dmusek napisał(a): [ -> ]Bez różnicy. Wagiem testy robiłeś? Powinieneś wtedy i pompkę paliwa usłyszeć.

sprawdzałem po kolei bloki, powiedz jak dokładnie test zrobić?
Zostaw tą pompkę w spokoju (jak na razie). Odpal vag wejdz w ster.18 i potem testy,el,wyk 03 i dajesz Star/Nastepny i powinieneś usłyszeć wentylator w piecu i pompke paliwa jak tyka ,tam jest podawany inpuls na pompke. Jak to nie zadziała a bezpieczniki i kabloteka do pieca ok to moze byc padniety sterownik.
BOGOS kabelki porobione, temp na dworze odpowiednia, odpaliło, trochę dymiło na początku, potem sie wyłącza, wyskakuje błąd:
01410 - heater over-temp 06-00 - signal too high.
wyjmować i słać do STEFANO czy jeszcze coś mogę we własnym zakresie sprawdzić?
w blokach pomiarowych dochodzi do 220st i wyłącza się.

http://vaglog.pl/log_201139.html
http://vaglog.pl/log_201138.html
http://vaglog.pl/log_201137.html
Kolego mam podobnie , tylko ze u mnie co jakiś czas tak się robi ze załącza dymi i wyłącza się , ale u mnie ewidentnie jest sitko do wymiany bo już jest przepalone i już raz odwrociłem je,więc chyba znowu się przepaliło
Możliwe że powietrzny pięć masz.pierwsza kolumna to napięcie potem tem na czujniku płomienia potem temp cieczy wejścia i wyjścia. Widać że za wysoka jest. Odkręcić piec i na odpalonym silniku przechylaj nim.
(23-01-2015 12:14)wesol napisał(a): [ -> ]Możliwe że powietrzny pięć masz.??
Odkręcić piec i na odpalonym silniku przechylaj nim.
powietrzny pięć??
i czego sie spodziewać jak będę przechylał??
pablooo4--Moze kol.wesol mial na mysli powietrze w piecu.

Ale tak na szybcika to prawdopodobnie masz cos nie halo z czujnikami w piecu tj. płomienia lub cieczy. Niestety nie jestem w stanie ci pomoc jak to na vag sprawdzic w ktory blok i grupa jest wlasnie do tych czujników. Może byc tez tak że po prostu masz zawalone palenisko w piecu i tez tak moze fiksowac. Jak masz czas i chęci to mozesz sobie to ladnie wyczyscic i moze pójdzie. Nie mniej jednak tel.do kol. Stefano byłby wskazany bo przy okazji dostałbyś konkretne wytyczne jak postępować w twoim przypadku. Jesteś na dobrej drodze RolleyesRolleyes
Zapowietrzony piec.
To przez androida w tel.
Temp w 3 i w 4 kolumnie powinna być około 70-85 stopni a masz ponad sto
(23-01-2015 12:39)wesol napisał(a): [ -> ]Zapowietrzony piec.
To przez androida w tel.
Temp w 3 i w 4 kolumnie powinna być około 70-85 stopni a masz ponad sto

Dokładnie wesol. Tylko który to czujnik na piecu zawyża???

Ps.
Prośba do Modów aby przenieśli ta dyskusję w odpowiedzni dział dogrzewacza, bo ten problem jeszcze chyba nie był poruszany a szkoda aby sie tu zgubił. ShyShy
Oba. Zawyżaja bo jak jest powietrze w piecu w plaszczu wodnym to piec sie grzeje mocno i widac w logu ze jest 129 stopni na obu czujnikach. Pamietac trzeba ze czujniki w zasadzie sa blisko siebie i na samej górze wiec powietrze poleci górą i tam piec osiagnie taka temperature. Dlatego ten over heat- przegrzanie. To juz gdzies pisalem o tym na forum. Ale gdzie to nie chce mi sie szukać. Sam walczylem pare dni z tym i nie wiedzialem oco loto. Znaczy wiedzialem ze przegrzanie ale z jakiej racji. Dodam ze machalem tym piecem chyba ze dwa razy i sie tak odrazu nie odpowietrzył. Oporny jest na to. Myslalem ze moze cos innego go boli bo piec mam od innego auta znaczy sie od innej marki volvo czy saaba juz nie pamietam. Wiec bylo podejrzenie ze tu lezy problem.
Zresztą ostatnio tez mialem awarie pieca. Myslelme ze zamarzne w aucie ale telefony dwa do stefano i temat zalatwiony a obeszlo sie bez jakiejkolwiek inwestycji finansowej. Za co oczewiscie kolega stefano dostal ode mnie thanks'a.
Przekierowanie