Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
a wygląda to tak....


zaczął mi lecieć na łączeniu weza gumowego z rurką ten od strony samochodu... niestety wezyk do wymiany bo rurka jest jak nowa a dodatkowy cybant zmniejszył kapanie alr nie wyeliminował pomimo przeczyszczenia i wrzyka od środka i rurki. Dla potomnych podpowiem, że jak zagnieciemy obydwa węże to przy rozlaczaniu wiele płynu nie ucieknie. to białe to ręcznik papierowy jako tester... niestety znów wykrakalem deszcz i to mocny... i nic wiecej nie poradziłem pod blokiem. oczywiście jak mokry i wku.... ny wróciłem do domu przestało padać.... [attachment=5128]
Witam, nie wiem czy dobry dział , ale zależy mi na szybkej odpowiedzi! Otóż próbuję zczytać pin immo i tak vag commander nie widzi nawet puszki immo, a vag tacho nie może się z nią połączyć. Jeszcze takie pytanie czy pin ECU jest taki sam jak immo czy immo może mieć inny??
(21-11-2016 16:39)jasio12 napisał(a): [ -> ]Witam, nie wiem czy dobry dział , ale zależy mi na szybkej odpowiedzi! Otóż próbuję zczytać pin immo i tak vag commander nie widzi nawet puszki immo, a vag tacho nie może się z nią połączyć. Jeszcze takie pytanie czy pin ECU jest taki sam jak immo czy immo może mieć inny??

pin immo to chyba z licznika trzeba wyciągnąć kolegoSmile
Sga nie ma immo w liczniku. bez licznika auto odpalisz i pojedziesz. Nie bawilem sie tymi vag tacho itp ale wiem ze rozne wersje bywaja kaprysne.
Właśnie chodzi o to że ty immo siedzi w puszcze, ale dzieki za sugestie.
Słyszałem że vag tacho bywa kapryśne, ale vag commander tak samo widzi puszke a nie mogę zczytać zawartości!! Kplego wesol a czy pinimmo w ECU jest taki sam jak w immo?? Bo z tego co wyczytałem to jest zapisany w dwóch miejscach.
(21-11-2016 18:17)jasio12 napisał(a): [ -> ]Właśnie chodzi o to że ty immo siedzi w puszcze, ale dzieki za sugestie.
Słyszałem że vag tacho bywa kapryśne, ale vag commander tak samo widzi puszke a nie mogę zczytać zawartości!! Kplego wesol a czy pinimmo w ECU jest taki sam jak w immo?? Bo z tego co wyczytałem to jest zapisany w dwóch miejscach.

ja robiłem can commanderem, zczytałem PIN, kupiłem pestkę immo właściwą dla mojego auta i metodą prób udało się zakodować dodatkowe 2 kluczyki. do tej pory działa.
pomoc: https://www.youtube.com/watch?v=vNQCDDtIi5Y
rozpiska pestki immo: http://www.transpondery.com/transponder_...talog.html
(19-11-2016 15:03)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]a wygląda to tak....


zaczął mi lecieć na łączeniu weza gumowego z rurką ten od strony samochodu... niestety wezyk do wymiany bo rurka jest jak nowa a dodatkowy cybant zmniejszył kapanie alr nie wyeliminował pomimo przeczyszczenia i wrzyka od środka i rurki. Dla potomnych podpowiem, że jak zagnieciemy obydwa węże to przy rozlaczaniu wiele płynu nie ucieknie. to białe to ręcznik papierowy jako tester... niestety znów wykrakalem deszcz i to mocny... i nic wiecej nie poradziłem pod blokiem. oczywiście jak mokry i wku.... ny wróciłem do domu przestało padać....

Czy tam są jakieś nietypowe węże? Mi też trochę tam podcieka a czyszczenie i wymiana opasek nie pomaga.
Koledzy niech mi ktoś wyjaśni o co chodzi ,że mam zablokowaną puszke immo?? Chyba po to te ptogramy tacho i commandery żeby wyciągnąć pin i je odblokować a tu d..pa.Huh
(21-11-2016 18:59)frik napisał(a): [ -> ]
(19-11-2016 15:03)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]a wygląda to tak....


zaczął mi lecieć na łączeniu weza gumowego z rurką ten od strony samochodu... niestety wezyk do wymiany.........

Czy tam są jakieś nietypowe węże? Mi też trochę tam podcieka a czyszczenie i wymiana opasek nie pomaga.

no są trochę nietypowe bo po drodze. mają cos w rodzaju zgrubienia uszczelniajacegi ich wejście do budy auta, później profilowania... wpisz w allegro " węże tylniej nagrzewnicy galaxy" to zobaczysz.... ja teraz. ten cieknacy bardziej naciagnalem na rurkę jeden cybant na zgrubieniu rurki drugi tuż za. i nna razie jest ok. zimę chce tak przejezdzic. Zeby te weze wymienić trzeba rozbierać tez boczek wewnątrz i nie wiem czy nie luzowac całej tylniej klimy....
a jaka wersje masz komandera?
Przekierowanie