Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(17-07-2016 10:21)wesol napisał(a): [ -> ]
(16-07-2016 23:51)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.

Patrz na kształt regulatora. Jak kupisz Boscha to masz oryginał.
Ha, żeby to było takie proste. zobacz w tym sklepie :
https://www.motointegrator.pl/szukaj/reg...SCH&page=1



Większość ma wlasnie taki sam kształt a minimalne roznice w oznaczeniach...
Ma być tego samego kształtu i analogowy jeśli do sga itp aut czyli golf 4 Leon octavia itp pierwszych generacji. Inne są do innych marek gdzie są w inną stronę wtyczki inne kształty tych wtyczek itp. To proste urządzenie. Tam nie ma tajemnej konstrukcji rodem z NASA.
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ory...13418.html
Np taka aukcja i zobacz ile masz numerów które zastępuje.
witam proszę o pomoc , mianowicie jestem po wymianie tarcz hamulcowych tylnych ,wymianę płynu w całym układzie i mój problem to pedał hamulca jest niski i podczas hamowania a jak nadepnę raptownie to jest wysoki i ogólnie jest słabe hamowanie przed wymianą było to samo , tak wiec szukam przyczyny. tył nowe tarcze i klocki ,przód w bardzo dobrym stanie nowy płyn w układzie odpowietrzony .auto na postoju ma bardzo wysoki pedał ,,,, a wiec co to za przyczyna ????
(17-07-2016 13:00)jarek1992 napisał(a): [ -> ]witam proszę o pomoc , mianowicie jestem po wymianie tarcz hamulcowych tylnych ,wymianę płynu w całym układzie i mój problem to pedał hamulca jest niski i podczas hamowania a jak nadepnę raptownie to jest wysoki i ogólnie jest słabe hamowanie przed wymianą było to samo , tak wiec szukam przyczyny. tył nowe tarcze i klocki ,przód w bardzo dobrym stanie nowy płyn w układzie odpowietrzony .auto na postoju ma bardzo wysoki pedał ,,,, a wiec co to za przyczyna ????

uważam, że jest niedokładnie odpowietrzony i bombel łazi po układzie.
(17-07-2016 00:40)andrew7800 napisał(a): [ -> ]
(16-07-2016 23:57)ULTRA napisał(a): [ -> ]Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.

To jest ta pompka od dogrzewacza ??
I tak i nie. Nie jest bezpośrednio związana z dogrzewaczem. Działa zawsze jak silnik pracuje i po zgaszeniu silnika jeszcze chwile a dogrzewacza może nawet nie być w podwoziu.
(17-07-2016 18:48)ULTRA napisał(a): [ -> ]
(17-07-2016 00:40)andrew7800 napisał(a): [ -> ]
(16-07-2016 23:57)ULTRA napisał(a): [ -> ]Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.

To jest ta pompka od dogrzewacza ??
Dobrze myślisz o nią chodzi ale prawda jest taka jak kolega @Wesol napisał.Wink
Jak byś szukał takiej pompki to do kolegi @Stefano.
W nawiązaniu do tej pompki. Czy jej niedziałanie moze powodować np przegrzanie glowicy? Jadę wkrótce w trasę i nie ogarnę tego szybko.
Nie to nie hydrofor. TP tylko pompka by wymusić obieg na tylnej części układu grzewczego. Poza tym by o tym myśleć to trzebaiec ze 300 koni pod maską i używać ich.

Na jalowych bez niej dogrzewacz wywalić błąd przegrzania pieca bo zagotuje wodę w płaszczu.
(17-07-2016 22:11)wesol napisał(a): [ -> ]Nie to nie hydrofor. TP tylko pompka by wymusić obieg na tylnej części układu grzewczego. Poza tym by o tym myśleć to trzebaiec ze 300 koni pod maską i używać ich.

Na jalowych bez niej dogrzewacz wywalić błąd przegrzania pieca bo zagotuje wodę w płaszczu.

Jak uważasz, jest sens ją rozbierać tylko od strony szczitkotrzymacza resztę zostawic na aucie aby obieg był. ? podejrzewam szczotki, choc jeszcze bez rozbiórki podam jej napiecie z aku i zobaczę.
Przekierowanie