Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Panowie moze ktos mi podpowie jak sie dobrac do tego przycisku nie dziala i chcialbym to ogarnac moze jest jakis sposob
[Obrazek: min_9e306a2cb9550c13833110933dfda4.jpg]
(28-03-2014 21:25)Czerwony napisał(a): [ -> ]
(28-03-2014 21:00)wesol napisał(a): [ -> ]w dół. nie ma tam jakiegos skomplikowanego odplywu itp.

No widzę, że nie w górę... Big Grin

Znaczy się - na ulicę to leci? No ale to po błotniku sobie cieknie od wewnątrz, czy jednak jakaś rurka tam jest?

Jest rurka igielitowa (zdaję sie)po nadkolu ścieka na ulicę -W DÓŁ KUNA !NIE!Przecie nie w boook Smile
da sie podlaczyc kabelek chinch mini jack do MFD radia? tak zeby moc telefon / mp3 podpiac pod jacka i z glosnikow lecialo po wyborze AUX? wejscie jest pewnie od tylu radia tylko pytanie jak sie tam dostac? da sie siegnac reka czy trzeba konsole rozbierac?
Witam interesuje mnie czy tak ma być,bo wydaje mi się że w tamtym roku inaczej było.A więc tak
Wskażnik temperatury stoi na 90 cały czas w czasie jazdy może tam minimalnie się podniesie jak deptam pod górkę czy jadę na wysokich obrotach,gdy stoję w korku teraz w upałach to wskazówka się podnosi,ale wiadomo zbija ją potem na 90.Wydaje mi się że w tamtym roku nie podnosiła się aż tyle tylko minimalnie i zaraz ją cofało z powrotem.Pod domem patrzyłem to jak temperatura się podniosła włączyły się naraz dwa wiatraki i po kilku sekundach sie wyłaczyły.Jak właczam klime to też dwa chodzą.
Teraz pytanie czy nie powinien się właczyć jeden wiatrak jak temperatura sie minimalnie podniesie a drugi dopiero przy większej temperaturze?? wtedy by nie było widać takiego większego odchylenia wskazówki.
Jeżeli ma najpierw chodzić jeden a potem drugi to co jest przyczyną ??
Generalnie to nie afryka by sie silniki zagrzewaly tak mocno. Ja tam wszystkie auta ktore mialem to nie kojaze by sie wiatraki zalaczaly w lato przy normlanej jezdzie. JEsli temperatura podnosi sie na 110 stopni przy deptaniu to wietrze UPG ale jeszcz ebym nie panikowal tylko jezdził. Masz psykniecie jak odkrecasz korek od zbiorniczka wyrównawczego plynu chlodzacego.
Kolego u mnie się podnosiła troszeczkę, ale jak podczepilem przyczepke to się zagotowal i wywalił mi płyn , a przyczepka była mała i pusta tyle że z wysoką plandeka i okazało się że padła UPG
Aha czyli nie ciekawie Sad a korek odkręce i sprawdze.

Zebym wiedział że to upg do wymiany to bym wymienił.A jak się okażę że nie..
Odkręciłem korek przy 90st C.Delikatnie psykło i poziom płynu się podniósł.Tak ma być czy to właśnie objaw uszczelki??
hej, mi ostatnio wywala komunikat na deske: stop, check cooling service manual" dolalem plynu bo bylo na min. ale teraz jest caly czas blisko maxa i ten komunikat dalej sie pokazuje ale roznie, raz od razu, raz w ogole, raz w polowie trasy. ktos wie kiedy ten komunikat sie odpala poza zbyt niskim poziomem plynu? postaram sie niebawem zczytac bledy kompem ale moze ktos ma pomysl? temperatury ze wskaznikow caly czas sa ok. termostat wymieniany niedawno.
to nie jest błąd to info na wyswietlacz itp. Tu kompem nic nie sprawdzisz. Komp to nie znachor i wszelie info bierze z czujników. Sprawdz czy jest syknięcie przy odkrecaniu korka od plynu chlodzacego.
Panowie zmieniałem ostatnio olej i dwa razy juz miałem tak że po włączeniu auta wyskoczył service in01 oil , inspekcje skasowałem i dzisiaj znowu to samo. Może coś z olejem?? Zalałem Mobil 2000 10w40

dodam że inspekcje kasowałem polskim vagiem
Przekierowanie