Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Depo czy TYC tudzież inne z tej półki odpuść. Nie warto. Albo dobre używki albo regeneracja.
(17-12-2020 14:02)kalamb napisał(a): [ -> ]Depo czy TYC tudzież inne z tej półki odpuść. Nie warto. Albo dobre używki albo regeneracja.

Dlatego pytam. Jedne już kupiłem okazyjnie i skończyło się na słownie okazyjnie- do niczego się nie nadają... Swoją drogą może ktoś ma na zbyciu dobre?
Zadzwoń tutaj 792 110 038
Na grupie z Fb poszukaj bo pare dni temu mi śmignely przed oczami takie ladne używki
Na zdjęciach wszystkie fajne ;-)
(17-12-2020 15:14)kalamb napisał(a): [ -> ]Zadzwoń tutaj 792 110 038

Ok zadzwonię, ktoś tu z forum?
(17-12-2020 19:17)turek napisał(a): [ -> ]Na grupie z Fb poszukaj bo pare dni temu mi śmignely przed oczami takie ladne używki

Powiem szczerze że kupiłem fajne z fb i okazało się że nie świecą wcale
koledzy takie pytanie bo jutro taki chłopaszek z roboty mnie ciągnie żebym pojechał zobaczyć jakiegoś golfa 4 - taniego , uparł się na SDI , bo mówi że nie chce mieć problemów z turbiną , ja go namawiam zeby chociaż 90 wziął , łatwiej znależć , tych sdi jest mało , on chce taniego tak do 2002 roku , czy w tych 90 km jest dwumasa i turbo ze zmienną geometrią ? czy po oznaczeniu silnika można w tych 90 km to stwierdzic bo nie zabardzo chcę go namówić żeby mi nie truł gitary póżniej .... chociaż wczoraj byłem z nim się przejechać do jednego sprzedającego po golfa 4 sdi i powiem szczeże że nawet się zdziwiłem że nawet tak się żle nie jedzie
tylko w tamtym golfie co wczoraj oglądaliśmy ktoś progi zapierdzielił ( chyba rdza )
SDI mają inną skrzynie która strasznie lubi się psuć a nie pasuje tak p&p od tdi bo inne sprzęgło, zamach i parę innych rzeczy. Strasznie ciężko ją kupić i jest droga. Pasuje od 1.4 benzyny ale jest mega krótka. Dużo osób zakłada od benzyny by tylko auto sprzedać a później taki SDI na autostradzie jedzie 120 km/h a obroty mega wysokie i wyje. Poza tym SDI ma parę gratow słabszych.
TDI 90 konny agr miał turbo bez zmiennej geometrii oraz tylko AGR miał jednomas ale do nr seryjnego silnika 10000 bo już dalsze miały też dwumas. Wszystkie inne TDI czyli ALH, ASV, AHF miały dwumas i zmienna geometrię czyli jeden 90 konny i dwa 110 konne. Ja tam bym brał ASV bo najnowszy wyusyowo o do modyfikacji programowej (chiptuning) da się robić przez obd a nie że trzeba wyciągać komputer i lutować kość. Nie taki straszny i dwumas i zmienna geometria.
ok , naprawde pomocny post , powinien być gdzieś ładnie przyklejony z tym opisem
aaaa przecież to forum SGA to z tym przeklejeniem posta to się rozpędziłem Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
to jak i tak prawie wszystkie mają dwumasę to lepiej 110 km
Przekierowanie