Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Presostat znajduje się z przodu z prawej strony za kratką od halogenu. Obieg wewnętrzny włączyć tylko do testu, normalnie nie ma potrzeby go używać. Presostat to do sprawdzenia jeżeli nie odpala sprężarka tak to chyba nie ma jak go sprawdzić, jedynie to pewnie jak ciśnieia sprawdzasz manometrami i jeżeli znacząco odbiega wartość załączenia 2 biegu to wtedy można się zastawnowić tak to raczej nie ma po co. U mnie dzisiaj przy temp na klimatroniku 31st, temp na wylocie 4st 2 bieg załączony tak od 30st się załącza. Dziwi mnie tylko, że na vagu pokazuje temp zewnętrzą g17 36st, a na klimatroniku mam 31st. Są 2 czujniki? Jeden wiem, że niby za halogenem z lewej strony, ale ten drugi g17 muszę poszukać. Dobra chyba już znalazłem wytłumaczenie, ten czujnik g17 pokazuje na klimatroniku temp z czasu jazdy po przekroczeniu określonej prędkości czy jakoś tak, temp nie zmienia się cały czas tylko średnio co jakiś okres jest aktualizowana i pokazywana na wyświetlaczu, jak przyjechałem i samochód stał w słońcu przez 10 min to temp wzrosła i na vagu była 36 a na klimatroniku została taka jak podczas jazdy. Przynajmniej tak mi się wydaje, chyba, że są faktycznie 2 osobne czujniki.
presostat jest elementem zabezpieczajacym. nazwa ta niewiele mowi zazwyczaj ludziom ale juz nazwa wlacznik trojfunkcyjny cos powinien powiedziec. Czyli mamy mozliwe trzy stany. Czyli za niskie cisnienei w ukladzie, prawidlowe i za zwysokie. Oczeiwscie przy prawidlowym ten wlacnzik pozwala na wlaczenie kompresora a w pozostalych dwóch juz nie. Czyli mmay za wysokie cisnienie np za duzo gazu to rozlaczy klime za niskie czyli brak czynnika to tez nie pozwoli zalaczyc kompresora.

Co tam pokazuja te bloki na vagu to sam nie wiem ale pozycja pierwsza w 001 Mb to chyba temp zewnetrzna bo sie pokrywa umnie z tym na panelu. Trzebaby rozpiac czujnik za kratką w zderzaku i sprawdzic czy przestanie wyswietlac wartosci. druga to chyba ta temperatura z wylotu powietrza i tak mnei zastanawia czy czasem czujnik oblodzenia na parowniku nie wskazuje tej temperatury. Trzecia kolumna to chyba temperatura wewnetrzna auta- moze z czujnika za tymi kratkami w panelu klimatronika. Ostatni czwarta kolumna to raczje temperatura cieczy chlodzacej.
Dokładnie wesol jest tak jak piszesz. Tylko jheszcze jest 4 stan drugi bieg wentylatora. Czyli są cztery stany za niskie, drugi bieg, za wysokie i stan normalny. Tak można wywnioskować z grup w vagu. Co do temp płynu to 4 pozycja tak jak mówisz.
A nie wiemnie zauwazylem drugiego biegu wentylatorów.
Generlanei ozna poczytac na necie o czujnikach powietrza zasysanego o czujnikach temperatury na wylocie jakies tam jeszcze inne czujniki naslonecnzienia itp. G107, G56 G89 itd.
Generlanei w tej drugiej kolumnie to najnizsza dzisiaj jaką uzyskalem to cos kolo 7 stopni ale auto stalo na podjezdzie pare godzin w srodku jak w piekarniku a obieg mam tylko zewnetrzny bo mam odciety wewnetrzny. Te czujniki to raczje maja tylko za zadanie monitorowanie czy klima chlodzi i jak wydajnie bo jak ustawimy na auto to czujnik naslonecznienia kieruje klapami by odpowiednio puszczac powietrze chlodne a to na szybe jak pada deszcz a to na glowe a to na nogi itd jak jest upał.
Tak dokładnie czujnik ten można też podejrzeć w grupie 2 chyba albo 3.
presostat.

Wg tej rozpiski ten element ma trzy stany. Ale jeszcze sprawdze w schematach co i jak w wolnej chwili.
Witam jak zrobić żebym miał jak na zdjęciu link bo się coś zacięło i nie można otworzyć? HELP ! Można się jakoś dostać do cięgna od środka auta?
Po prawej stronie w bagażniku masz klapkę. Ściągasz ją, wkładasz tam łapkę i na macanta szuksz siłownika. Pociągasz za drucik, jeśli nie za drucik to za linkę. I tadam. Otwarte.Big Grin
Już chciałem Cie dmusek ozłocić za patent (zachowam na przyszłość), pobiegłem do auta go wypróbować i lipa. Linka jest urwana Sad. Chyba trzeba będzie delikatnie zdewastować obecną klapkę bo autko chce pić.
Powiedzcie mi czy w auy po załączeniu zapłonu załącza się pompka paliwa?? Bo u mnie słyszę jak by wodę z powietrzem coś tam pompuje i się zastanawiam się czy to normalne czy powinno być słychać tylko pompkę.
Przekierowanie