Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(25-01-2014 12:02)bencao napisał(a): [ -> ]Panowie, podrzuci ktos linkiem na PW do jakiegos chomika gdzie jest jakis dzialajacy VAG dla ubogich? Smile probowalem juz 311 z keygenem i wyskakuje ze niezarejestrowany, 409 z kopiowaniem plikow i to samo, dzis ze 3 rozne wersje vcdsa i albo interfejsu nie widza albo to samo, albo tam gdzie jezyk powinien byc to jest steering wheel.. a w te mrozy schodzenie na dol zeby sprawdzic ze kolejny program nie bangla troche irytuje juzWink

Zapodaj pw na @ to Ci podeślę paczkę 311.2 razem ze sterownikami do kabla KKL, a jak chcesz to odsprzedam Ci swój kabel którym diagnozowałem tego sharana.
Poszło na Twoje pw (gmail)
Pytanie "duperelne" mam, więc dobrze, że jest taki wątek:

Od czego zależy czy listwa na progu bagażnika jest metalowa czy plastikowa? Jak oglądam zdjęcia modeli poliftowych to w większości widzę metal, a u mnie bida Sad

Pytanie dodatkowe: jak się toto poprawnie nazywa? Jakby numer ktoś podał, to pełnia szczęścia.

Foto grzecznościowo skubnięte z czyjegoś ogłoszenia:
[Obrazek: 79e70a685a3d.jpg]
u mnie też jest biedny plastik i szczerze mówiąc ładniej to wygląda jak metal,przynajmniej dla mnie
Nakładka krawędzi bagażnika 7M3863459C
W zależności od wyposazenia pojazdu wychodziły z plastiku, lub tzw.NIROSTA-chrom.{nierdzewka potocznie]
goozik - wymniatasz Smile
znowu szybkie pytanie - jak ustawiam nawigacje to czasem strzalki i podpowiedzi sa na desce rozdzielczej, a czasem nie - jest jakis sposob na kontrolowanie tego?
Panowie mój pierwszy disel, pierwsza zima, więc krótko

1. zimny silnik, to do ilu mogę kręcić tzn przy jakich obrotach wsadzić kolejny bieg(benzynka 2,5tyś i pojechał) a diselek.... ? szkoda mi turbawki i pewnie jeszcze kilka elementów mogę posadzić.

2. ciepły silnik do ilu kręcicie?

3. kiedy kupiłem miałem zalany 10w40 oliwę, ale z okazji wymiany rozrządu mechanik popukał w głowę i zapytał skąd taki olej... krótko z takim kupiłem. Teraz mam zalany 5w30, czy to było rozsądne? Wspomnę ,że zanim zmieniłem oliwę to przy 10w40 musiałem dolać z litar, a przy 5w30 ubytku nie stwierdzam.

4. mam troszkę wolnych środków i tak zastanawiam się w co zainwestować...
-rozbudować dogrzewacz(jeszcze nie sprawny, pompka walnięta) do pełnego webasto?
-dołorzyć ogrzewaną przednią szybę, bajer fajny, ale czy nie za dużo z tym zachodu?
-czy jeżeli bym zakupił podgrzewane przednie siedzenia, to z podłączeniem nie byłoby problemu? taniej pewnie i szybciej mata grzewcza pod gniazdo zapalniczki Smile
Zimny silnik nie więcej niż 2 tysie bo oliwa gęsta (moje zdanie)
Kręcenie silnika co masz na myśli? przy jakich obrotach zmieniają inni biegi? Jeździsz spokojniej możesz zmieniać 2-2,5 a dajesz buta to i 3,5-4 tysie.
Do pompowtrysku tylko i wyłacznie olej 5/30.
Jest zima zrób se dogrzewacz bo wymienisz pompkę a wyjdą w nim jeszcze 2 rzeczy i zostaniesz bez środków.
Zgadzam się z przedmówcą. Na zimnym nie "świrować" powyżej 2000-2500, jak ciepły to możesz go piłować do ilu tylko da radę (jeżeli lubisz tak jeździć i nie szkoda Ci kasy), ale powyżej 4000 to nie ma większego sensu. Nie gasić nagle po długiej jeździe na wysokich obrotach. Nic skomplikowanego. Paliwo lać, jeździć, cieszyć się Smile

Co do ogrzewania postojowego, to za jednym zamachem warto ocieplić rurki. Ja tego nie zrobiłem i trochę żałuję w te mrozy. Na pewno to jeszcze zrobię, no ale nie w tym momencie.

Co do wolnych środków, to ja bym po prostu trochę pojeździł. Życie samo Ci powie co jest potrzebne. Po zakupie czasem różne niespodzianki potrafią wyskoczyć. A może jeszcze coś innego wymyślisz?

Tak czy inaczej - szerokości Kolego i witamy w klubie Smile
Ja bym nie polecał takiego turlania się do 2000rpm.
Przekierowanie