Z moja precyzją
wykazało by zmiany a przynajmniej była różnica w moim aucie przed i po wymianie. Delikatna korekta zbieżności była potrzebna.
Spokojnie odkrecasz sworzeń i potem przykrecasz i nic się geo nie zmieni. Ludzie popadają w paranoję. Czepiają się jak ewentualna zmiana będzie nawet nie ćwierć milimetra. Geo się robi jak opony tnie kiera krzywa to wystarczy z jedej strony wkręcić o obrót końcówkę drążka a z drugiej wykręcić. Nie trzeba odrazu geo z tego powodu robić. W każdym warsztacie się wjeżdża na podnośnik i kręci. Nikt nie będzie robił po 4 razy w aucie bo kiera krzywa. Za każdym razem zakładać rozpieracze robić kompensacje itd. 8 godzin by brakło a kasy z tego to 70-100 zł.
Tak jak pisałem chciałem się po prostu upewnić
Dzięki
Wahler bardzo dobra firma
Pany jak wyciągnąć dolny schowek z deski rozdzielczej bo mi z tamtej strony trzeszczy i chyba trzeba dokręcić tą śrubę co siedzi w narożniku.
Dolny schowek pasażera otwierasz i łapiesz za boki i delikatnie i zdecydowanie pociągnij do siebie. Powinien wyjść.
(15-08-2016 18:36)ULTRA napisał(a): [ -> ]Pany jak wyciągnąć dolny schowek z deski rozdzielczej bo mi z tamtej strony trzeszczy i chyba trzeba dokręcić tą śrubę co siedzi w narożniku.
Musisz uważać na zwalniacz klapy, który jest po lewej stronie i porusza się po zębatym kołnierzu. Przy zakładniu klapy schowka należy podnieść tą zębatkę do góry od tyłu palcami i trafić w zębatą prowadnicę.
Dzięki chłopaki za podpowiedzi.
Najlepiej to sobie najpierw śrubokrętem podwarzyc te pseudo zawiasy na dole - wtedy mozna schowkiem manewrowac i go wywalić.
Pytanie dotyczy śrub do felg. otóż mam felgi ameliniowe 16 ori seat i śruby z pierscieniem. czy do stalowych od sharana 16 będą pasować? Nie pytalbym się bo kliedys było dla mnie jasne ze do alu sa dłuższe i często inny kształt kolnierza (stożek, kula) a do stalowek krotsze. ale poczytalem na innych forach i w książce h. r. Etzold'a i wcale juz pewien nie jestem. jak sie uda to zalacze foto alu i stalowych