Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dlatego ja jak robiłem remont to nalałem od razu do pieca płynu i nie było problemów potem żadnych.
potrzebuje o-ring do EGR może macie jakieś namiary ??
w aso chyba cos kolo 8 zl kosztuje jak keidys pytalem.
ok dzięki za info
(23-01-2015 16:56)DDiablo napisał(a): [ -> ]Dlatego ja jak robiłem remont to nalałem od razu do pieca płynu i nie było problemów potem żadnych.

Nic kolega pablooo4 nie pisal ze piec miał wyciągany z tąd zakładam że jest odpowietrzony.
(23-01-2015 17:24)Bogos napisał(a): [ -> ]
(23-01-2015 16:56)DDiablo napisał(a): [ -> ]Dlatego ja jak robiłem remont to nalałem od razu do pieca płynu i nie było problemów potem żadnych.

Nic kolega pablooo4 nie pisal ze piec miał wyciągany z tąd zakładam że jest odpowietrzony.

nie wyciągałem piecyka ale u mnie jeszcze wchodzi w grę UPG chyba do wymiany więc może stąd te powietrze...
Hmm, ja też mam chyba walniętą UPG, ale piec się nie zapowietrza, widocznie jeszcze wczesne stadium, bo poza lekkim podnoszeniem się płynu po odkręceniu korka, nie ubywa go ani nic, problemów z grzaniem nie ma. A u Ciebie podnosi się płyn po dłuższej ostrzejszej jeździe albo go ubywa lub nie ma grzania? Zaraz a pompkę pod podszybiem masz sprawną? Bo raczej dziwne, żeby 2 czujniki naraz padły. Dzwoń do Stefano najlepiej.
(23-01-2015 17:51)DDiablo napisał(a): [ -> ]Bo raczej dziwne, żeby 2 czujniki naraz padły.
No właśnie. Zapomnieliśmy sie spytac kol. pablooo4 czy mu dodatkowa pompka obiegu wody działa na podszybiu eheh. Bo to bedzie przegrzanie pieca jak nic!!!Smile:)Także idziemy od początku.

Odnosnie czujników to miałem na myśli jeden z dwóch.
przez upg bedzie sie zapowietrzac troszke ale gora a ze doplyw do nagrzewnicy przedniej jest stosunkowo wysoko to ja zapowietrzy.
Kolega czujniki temperatury na piecu ma sprawne. Wysoka temepratura na nich jest spowodowana Tym z epiec nie ma odbioru temperatury bo nie jest wypelniony ciecza chlodzacą. Dwa raczje sie nei zapsuja naraz. Zrezta one sa takei same dwa mimo ze maja dwa rozne kolory kabli. Ma odkrecic piec tak zeby weze wodne byly podpiete. Odpina wtyczke elektryczna od pieca by ten nie startowal, odpalic auto by byla rotacja plynu chlodzacego w ukladzie i jak bedzie ruszal piecem w roznych kierunkach to sie piec ladnie odpowietrzy.

Cisnienia w ukladzie chlodzacym nie ma prawa byc. Jelsi sie robi takie sredniawe to jeszcze jest w maire okej i da sie tym normalnie jezdzic autem. Jednakze po wymianie upg nie powinno si erobic cisnienie. TO juz bylo przerabiane. Filmik zrobilem z tego i zapraszam do mnie jak ktos nie wierzy bo w obu tdi tak mam.
(23-01-2015 18:15)Bogos napisał(a): [ -> ]
(23-01-2015 17:51)DDiablo napisał(a): [ -> ]Bo raczej dziwne, żeby 2 czujniki naraz padły.
No właśnie. Zapomnieliśmy sie spytac kol. pablooo4 czy mu dodatkowa pompka obiegu wody działa na podszybiu eheh. Bo to bedzie przegrzanie pieca jak nic!!!Smile:)Także idziemy od początku.

Odnosnie czujników to miałem na myśli jeden z dwóch.

pompka może troszke dziwne dzwieki wydaje a czasami po wyłączeniu auta nie słychać jej. mam drugą więc jutro działamSmile
Przekierowanie