Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
U mnie jest trochę twardy wąż ale po za tym nic się nie dzieje. Od roku tak jest i nic nie ubywa nic nie przybywa temperatura ok więc stąd moja wypowiedz.
Tak przy okazji ciśnienia.
Czym się różni układ chłodzenia sharana od passata b3? Ten i ten są zamknięte, w jednym i drugim zbiorniczki wyrównawcze...

W sharanie mogę odkręcić korek i nic, lekko syknie.
W passacie wywali trochę płynu i węże znacznie twardsze. Było tak od "zawsze", gdzieś tam kiedyś padła UPG i wtedy się cyrki robiły. Po wymianie UPG od 4 lat wszystko działa ale ciśnienie w układzie jest takie, że wolałbym na gorąco zbiorniczka wyrównawczego nie otwierać.
jaki silnik w tym passku??
Czy jest realne wymienić podświetlenie w przełącznikach szyberdachu? można gdzieś takie diody kupić?
(16-06-2015 21:29)wesol napisał(a): [ -> ]jaki silnik w tym passku??

Benzyna 1.8 RP (ten na jednopunktowym wtrysku)
Tak czulem ze benzyna. Jesli mowimy o spokojnej jedzie a nie o palowaniu ze plyn sie tam az gotuje no i jest to plyn a nie woda prawei czysta to stawiam mimo wszystko na jakies mikro pekniecie na glowicy itp. samo siadniecie UPG nie ma dwuch stanow czyli: nie ma objawów i drugi stan to wali gejzerami ze zbiorniczka. To nie zarówka. Przekonali sie pewnie ci co to robili chocby upg w swoich tdi. Jak juz fakt byl praktycznie oczewisty i musieli sie tym zajac to sie zgadzali z objawami a po wymianie upg w zbiorniczku praktycznie nie ma cisnienia i byl szok. Dlatego kiedys Bogumi Wargenau pisal ze ludize si eludza i wymieniaja jakies korki, termostaty jak objawu mowia same za siebie.
Tu w tej benzynce to z racji iz cisnienia w komorze spalania nie sa za wysokie w stosunku do diesla to moga byc takie akcje ze jedziesz czy to spokojnie cyz to nawet neico agresywniej to cisnienie sie robi i jeszcze gejzerów nie ma. PEwnei sa tak male nieszczlenosci ze zaledwie bąbelkuje sobie w pewnych tylko okolicznosciach.
Koledzy powiedzcie jak wyciągnąć zapalniczkę z przodu? w Golfie 4 niby podobna a jakoś sprawniej to poszło, w Alhambrze za nic nie chce iść, a za mocno też nie chce dłubnąć bo nie chce tego połamać.
Zaraz, sam wkład zapalniczki czy gniazdo?
Jeżeli gniazdo to sam się ostatnio z nim szarpałem, ale miałem cały tunel wyjęty inaczej się go nie wyjmie.
Całe gniazdo zapalniczki, wyjąłem cały tunel, i próbowałem wyciągnąć, ale nie dałem rady. Na silę nie chciałem nic robić żeby tego plastiku nie połamać.
Wyjęcie tego wygląda tam, że najpierw wyjmujesz gniazdo a dopiero potem czerwoną plastikową obwódkę.
Przekierowanie