Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Bylo kilka wersji pomp tandem plus jezcze to ze robil ja bosch i luk. Czesciej byly luk i tu byly na oringach tez uszczelniane.
Czy ta krańcówka pod maską jest taka sama jak od drzwi ?
Nie, są to dwie różne krańcówki
a orientuje się ktoś czy ciężko taką kupić ? albo po prostu napisze mi gdzie bo na allegro znaleźć nie mogę
Mea culpa, są takie same. wydawało mi się że jest przy zamku, ale myliłem się.
(23-10-2016 20:22)wesol napisał(a): [ -> ]Bylo kilka wersji pomp tandem plus jezcze to ze robil ja bosch i luk. Czesciej byly luk i tu byly na oringach tez uszczelniane.

Luki z literką A na końcu były na oringach. Wymieniałem na Boscha z literką C i tu już była metalowa uszczelka
w temacie dogrzewacza jestem słaby i mam bardzo laickie pytanie.
Czy może być taka sytuacja że ogrzewanie postojowe jak się je włączy manualnie to działa i jest ciepło itp. a sam dogrzewacz nie uruchamia się po odpaleniu samochodu?

Dziś próbowałem połączyć się kompem z tym dogrzewaczem ale nie szło więc coś musi być gdzieś nie tak.
Dogrzewacz dostaje impuls od czujnika na podszybiu i od alternatora tak wiec zabraknie ktoregos i nie bedzie zatrybial po odpaleniu.
Jeszcze zalezy jakim kablem sie laczyles i jaka komende wywalilo przy podpieciu...
no właśnie muszę zobaczyć ten czujnik w podszybiu bo wydaje mi się że jak tam ostatnio grzebałem przy wycieraczkach i go miałem na wierzchu to coś w nim jakby latało
kabel to chiński klon vcds 12.12
a błąd taki że brak odpowiedzi od sterownika
w wolnym czasie pewnie będę musiał zobaczyć jak to wygląda pod autem
Często się zdarza, ze gniją kable przy wejściu do kostki wpinanej do wtyczki dogrzewacza. Wiązka wychodzi z progu pod lewymi tylnymi drzwiami. Mogła też rozszczelnić się kostka i zgniły styki. Pdobnie dzieje się z drugiej strony we wtyczce do pompki paliwa przy zbiorniku. Jeśli masz podejrzany czujnik wyjmij go i zmostkuj drutem powinien wtedy odpalić jeśli jest sprawny.
Przekierowanie