Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Proszę o radę... Sharan 1,9 TDI 110 z dogrzewaczem, który nie odpala poniżej 5 tylko w temperaturze ujemnej. czy można jakoś wyregulować temperaturę jego zapłonu lub co trzeba wymienić. Pozdrawiam.....
Do wymiany masz czujnik na podszybiu. Więcej info. znajdziesz na forum. Użyj opcji Szukaj. Ale najpierw sprawdź czy to wina czujnika. Zmostkuj te dwa piny po wyjęciu czujnika np. spinaczem biurowym. Jak piec wystartuje po uruchomieniu silnika, to szukaj nowego czujnika.
zalóż od polifta to bedzie piec startowal ponizej +10 stopni.
Zrób sobie włącznik i nie wydawaj zbędnej kasy na ten czujnik. Mój w sharanie z 97 roku/produkcja 96 zwierał przy 10st, ten w alhambrze nawet nie wiem, ale gdzieś jeszcze niżej bo przy 9st nie odpalił pieca. Założyłem włącznik i odpalam kiedy chcę.
[attachment=3195]
witam serdecznie. potrzebuje informacji na temat piecyka.
Otóż wszedłem pod auto i oczom moim ukazał się.....piecyk tak myślę. byłem bardzo zdziwiony bo myślałem że nie mam.9 zdjęcia poniżej.
pytanie dotyczy:
1. jak go uruchomić i sprawdzić czy działa?
2. nie mam włącznika i na jakiej zasadzie działa??

byc może temat był, ale chciałbym wiedzieć póki mam dostępny kanałSmile
(12-11-2014 13:43)pablooo4 napisał(a): [ -> ]witam serdecznie. potrzebuje informacji na temat piecyka.
Otóż wszedłem pod auto i oczom moim ukazał się.....piecyk tak myślę. byłem bardzo zdziwiony bo myślałem że nie mam.9 zdjęcia poniżej.
pytanie dotyczy:
1. jak go uruchomić i sprawdzić czy działa?
2. nie mam włącznika i na jakiej zasadzie działa??

byc może temat był, ale chciałbym wiedzieć póki mam dostępny kanałSmile

nie mogę wstawić innych fotek
poczytałem troszkę i niejako nakreślił mi się obraz wszystkiego. myślę że niepotrzebnie założyłem posta.
nie wiem ttylko gdzie w VAG sprawdzić go jeśli ktoś mógłby podrzucić temacik..
Jest temat o tym piecu, poczytaj wystarczy zmostkować czujnik na podszybiu, ale najpierw podłącz kompa i sprawdź jakie są błędy. W Vag sprawdzasz w 18 aux. heat.
Widzę na zdjęciu, że piecyk jest mocno skorodowany, więc sprawdź na początek kable od niego, czy nie są przegnite. Szczególnie dokładnie sprawdź przy końcach wtyczek idących do progu. To bolączka tych piecy nawet częstsza niż sitko i świeca. Sprawdź dokładnie czerwony grubszy kabelek, bo jak będzie przegnity to nic nie da mostkowanie czujnika na podszybiu i komunikacji z vag też nie będzie.Undecided
(12-11-2014 16:51)dmusek napisał(a): [ -> ]Widzę na zdjęciu, że piecyk jest mocno skorodowany, więc sprawdź na początek kable od niego, czy nie są przegnite. Szczególnie dokładnie sprawdź przy końcach wtyczek idących do progu. To bolączka tych piecy nawet częstsza niż sitko i świeca. Sprawdź dokładnie czerwony grubszy kabelek, bo jak będzie przegnity to nic nie da mostkowanie czujnika na podszybiu i komunikacji z vag też nie będzie.Undecided

długo stało auto zanim kupiłem, byłem pewien że nie mam a tu psikusSmile teraz się zabiorę za to. czy ten czerwony kabelek o którym mówisz jest w środku wiązki całej czy oddzielnie??
kolego posprawdzaj kostki i przewody przy kostkach, ten czerwony przewód wychodzi z progu auta i idzie do podgrzewacza ,dokładnie posprawdzaj przewody
ok jutro z samego rana będę działał
Przekierowanie