Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
ani w jednym ani w drugim przypadku nic sie nie stanie. PRzeciez i tak nikt tu ni emowi by krecic silnik odrazu na 4 czy 5 tys obr. Ja odpalam tez to leggo go przegazowuje tak na 2000 obr i po okolo 10 sekundach jak juz olej sie rozporowadzi po silniku spokojnie jeszcze trzymam z pol minuty na 3000 obr. Zreszta pryz stalych obrotach z pedlaem wcisnietym na stalym poziomie to turb i tak nie jest porzeciążone bo nie dmucha pelna kitą.
Dzięki Panowe za wymianę zdań, ile osób tyle zdań, aczkolwiek już rozeznanie mam Smile

gdy robiłem rozrząd mechanik podpowiedział, że turbawka w dobrym stanie, tak więc narazie spokojny o nią jestem.
Witam
Bede wymieniał rorzad w swoim galaxy 1.9 tdi 98 rok.
Będe to robił u mechanika ale podpowiedzcie na co zwrócić uwagę oraz co wymienić przy okazji ( juz mam pompe wody)
Pozdrawiam
Akurat pompa wody to w tym modelu chyba nie jest z rozrządem sprzężona ,ale pewnie już stara jest...
DOKŁADNIE ,, qozik,, pompa nie ma nic z rozrządem ale nie którzy wymieniaja ją za każdą zmiana rozrzadu choć u mnie już śmiga 7 lat tyle co mam auto .
(01-02-2014 19:24)halas napisał(a): [ -> ]Witam
Bede wymieniał rorzad w swoim galaxy 1.9 tdi 98 rok.
Będe to robił u mechanika ale podpowiedzcie na co zwrócić uwagę oraz co wymienić przy okazji ( juz mam pompe wody)
Pozdrawiam

Pompa wody nie ma nic wspólnego z rozrządem. Wymieniasz pasek,rolka prowadząca,rolka napinająca oraz koło rozrządu na wale korbowym. Reszta to uszczelki i uszczelniacze żeby silnik sie nie pociłTongue
Jeśli już masz pompę wody to wymień. Moja oryginalna przelatała od nowości 290 tyś kilometrów i w końcu sypnął się wiatraczek.
po co kolo na wale korbowym?
(01-02-2014 22:32)wesol napisał(a): [ -> ]po co kolo na wale korbowym?

właśnie po co??

będe wymieniać u siebie rozrząd ale pierwszy raz słysze żeby koło na wale zmieniać :/
(01-02-2014 22:57)DuczekiOsia napisał(a): [ -> ]
(01-02-2014 22:32)wesol napisał(a): [ -> ]po co kolo na wale korbowym?

właśnie po co??

będe wymieniać u siebie rozrząd ale pierwszy raz słysze żeby koło na wale zmieniać :/

Po to żeby czasem pasek nie przeskoczył i nie narobił problemów w silniku Sad .
Wymieniałem już drugi rozrząd i widziałem jak wyglądają zęby na kole.Są wylizane w półkole widać to gołym okiem.Te kółko jest dużo mniejsze niż reszta kół na rozrządzie więc się szybciej niszczy.
Nie każdy mechanik to wymienia a potem są problemy z wałem korbowym Sad.
Mój mechanik daje gwarancje na 90 tyś a jeśli nie zmieniasz tego koła to nie dostajesz żadnej gwarancji jak coś się stanie z rozrządem.

Po co robić na lipę skoro można raz a pożądnie Big GrinBig GrinBig Grin
bzdura tygodnia. Kolo z twadrej stali ci sie wytarlo o gumowy pasek?? Przestan. Tak jakbym nie wymienial rozrzadu nigdy. Kola owszem tez wymienialem nie raz i nie dwa ale z racji iz sciete byly kliny- takie niedopatrzenie ze strony producenta auta. ALe jak jest okej to po co ruszac. Niekotre auta ganiaja pod milion km i zadnego kola nikt nie wymienial. Nie ma tez tego w zadnym programie wsparciowym od vaga zeby to wymienic. Tka smao nei spotkalem sie z tym w oplu ani w fordzie.
Przekierowanie