Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czujnik jest podwieszony u góry, przy mechanizmie wycieraczek po stronie kierowcy, okrągły na dwa piny. Wyjmij go i wsadź kawałek kabelka żeby zrobić mostek. jak uruchomisz auto piec ma się odezwać. Możesz dobrać się do środka bez demontażu pieca pod warunkiem, że puszczą śruby. Odkręcasz sterownik i zdejmujesz tą amelinową osłonę. Wtedy widać wiatrak, świecę. Jeżeli świecę masz spaloną, to piec nawet nie podejmie próby rozruchu.
Witam

Wyskakuje mi komunikat - sprawdź klocki hamulcowe. Klocki prawie nowe, pewnie któryś z czujników szwankuje.
Czy vag pokaże gdzieś z którego klocka przychodzi komunikat? Jeśli tak to gdzie tego szukać (blok, kanał).
Mokro, zimno, nie chce mi się szukać po 4 kołach a tak bym zwarł czujnik na wtyczce i byłoby po denerwujacym komunikacie.
vag ci nie pokaże które koło ani strona. czujniki masz na przednim lewym i tylny prawe tylne koło. Możesz spróbować zmostkować te koła i może ci zgaśnie. Przeważnie problem jest z lewym przodem. A najlepiej to możesz to zdeaktywować za pomoca vcds.
Czyjniki nie sa na krzyz bo ja chyba mialem na przedzie lewym i tylnym prawym.
Oj wydaje mi się, że kiedyś miałem to padnięte w prawym przodzie. Huh

W każdym razie są dwa wyjścia: fizycznie "oszukać" kabelek albo VAG-iem wyłączyć kontrolkę.
(20-01-2017 15:48)wesol napisał(a): [ -> ]Czyjniki nie sa na krzyz bo ja chyba mialem na przedzie lewym i tylnym prawym.
Czyli na krzyż lub po przekątnej.

(20-01-2017 15:59)Czerwony napisał(a): [ -> ]Oj wydaje mi się, że kiedyś miałem to padnięte w prawym przodzie. Huh

Może i miałeś ale na pewno nie w sharanie.
U mnie czujniki są przy każdym kole. Oczywiście mogę zmostkować wszystkie ale tak jak pisałem - zimno, mokro :-(

Co ciekawe kontrolka klocków zaświęca się przypadkowo, nie po każdym odpaleniu silnika.
(20-01-2017 16:23)skimir napisał(a): [ -> ]U mnie czujniki są przy każdym kole.
A to przepraszam. Może w benzynie jest inaczej.
Boguś ja zaś miałem już trzy sharany gdzie problem leżał w tylnym prawym kole na instalacji między klockiem a kostką znajdującą się na środku auta między mocowaniami wahaczy , dziwne zjawisko ale po zrobieniu nowej instalacji wszystko wróciło do normy.zaś u mojego wujka w galaxy nie mogę za chiny dojść gdzie jest problem, chyba mu wyłączę vcds i będzie spokój,chociaż wolałbym to zrobić w ostateczności
W 4 Motion spotykane są czujniki zużycia klocków na każde koło a w przednim napędzie przednie lewe i tylne prawe koło. Nie jestem pewien czy we wszystkich było tak samo.
Przekierowanie