Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam , problem rozwiązany, mianowicie rozczepił się krzyżak w wewnętrznym przegubie po prawej stronie
Witam>Mam pytanie-czy ktoś z użytkowników SGA jeżdzi na kevlarowej tarczy sprzęgła? jak to się sprawuje w naszych samochodach? Pan Radzikowski zaproponował mi obicie tarczy kevlarem -rzekomo ma być "mocniejsza" i nie będzie tzw."uślizgów" sprzęgła-jakie są Wasze opinie jako użytkowników takiego rozwiązania?
W jaką moc celujesz? Żeby później nie okazało się ze masz sprzeglo zero-jedynkowe. A ile sobie ceni za takie obicie kevlarem?
Witam.Moc nominalna 81KW lub 110KM silnik AFN -jak mu dzwoniłem,że mam uślizgi na 4 i 5 biegu to mi powiedział,że docisk już może mieć słabą sprężynę i najlepszym rozwiązaniem będą okładziny kevlarowe-cena 150 zł z nabiciem okładzin-dodatkowo wymienił mi tłumik drgań skrętnych za 70 zł /w starym poszły sprężyny i zaczęła latać piasta/ Cały koszt regeneracji tarczy 220zł + koszty wysyłki.
Ooo, to już kolejne zastosowanie kevlaru - okładziny cierne. Grunt to dobra polityka reklamowa :-)
Hmm, ja jak mam słaby docisk to go wymieniam, a nie pogrubiam tarczę cierną Huh. To taka sama sytuacja, jakby zużyły się tarcze hamulcowe, ale jak założę grubsze klocki to mi cylinderek nie wypadnie i jadę dalej Big Grin
Moim zdaniem to naciągacz. Skasuje ciebie nie wiadomo za co, a założy najtańsze, chińskie sprzęgło. Do standardowej mocy nie trzeba ci wyczynowego sprzęgła. To tak jakbyś polował na wróbla z armatą.
Ale widzisz, sam się sprzedał:
[quote='Jędrek Z' pid='86629' dateline='1450726838']
jak mu dzwoniłem,że mam uślizgi na 4 i 5 biegu to mi powiedział,że docisk już może mieć słabą sprężynę i najlepszym rozwiązaniem będą okładziny kevlarowe[quote]

Po grzyb łatać tarczę, jak docisk słaby??? Jakby chciał ci wymienić sprężyny w docisku, no to tak. Najlepiej na kevlaroweTongue.
Mozna oczewiscie pokusic sie o majstrowanie przy docisku- wymiany spezyn czy dolozenie takowej drugiej w jej miejsce. Mozna lekko stoczyc na zamachu to miejsce gdzie sa te kolki ustalajace pod docisk ale tak naprawde neiduzo bo okolo 0.5 mm. Wtedy tez neico wzmocnisz sile docisku na tarcze. Mozna zażyczyc sobei tarcze sprzeglową neico grubsza- zamaist standardu 8 czy 8,2 mm zrobic niecale 9 mm i tez bedzie mocniej trzymac. Tu ja sie wysle Radzikowi caly zestaw to on juz zbada co i jak. Kevlar na tarczy to jest poprostu bardziej odporny na scieranie. Mozna i takie cos zastosowac, czemu nie.
Mam takie pytanko.Wymieniłem klocki hamulcowe na tyle.Skrecilem tloczek żeby klocki weszły,zmontowalem i tu zaczyna się problem.Bo pedal przy pierwszym naciśnięciu idzie w dół,lekkie hamowanie jest ale za drugim razem robi się twardszy ale dalej słabo hamuje.Ręczny działa.
Kevlar nie powoduje, że tarcza ma właściwości wyczynowe.
Mało tego, kevlar stosuje się tylko jako osnowę tarcz organicznych - po to aby to się wszystko w kupie trzymało. To tworzywo może i jest superwytrzymałe na rozciąganie, zerwanie - super na kamizelki kuloodporne, ochraniacze... ale już nie np. na przegrzanie.
Tarczę organiczne (niech będą wzmacniane kevlarem) jest dosyć łatwo powierzchniowo przetopić. Owszem, organik "klei" się dobrze do zamachu i docisku ale to nie wszystko.

Nie wiem czemu jest myślenie, że jak kevlar to już coś wyczynowego.
Witam.Właśnie o taką mi odpowiedź chodziło -koledzy WESOL I SKIMIR a tak dodatkowo to przyznam się,że sam dałem "[automat-usunięto wulgaryzm]" bo mogłem do Radzikowskiego wysłać cały zestaw tj.tarcza i docisk zamiast samej tarczy-dlatego też Radzikowski zaproponował mi kevlar jako alternatywne rozwiązanie-czekam na tą tarczę z kevlarem-wczoraj wyjechała już z Warszawy-jak ją dostanę i założę to się podzielę wrażeniami.
Witam.W tej chwili kurier przywiózł tarczę-po rozpakowaniu okazało się,że to nie jest moja tarcza,którą wysłałem -dostałem nowiutką tarczę LUK z nowiutkimi sprężynami koloru zielonego a dodatkowo z okładzinami LUK B- s/po środku dziura na nit/ 228x150x3,2 Made in Germany-pewnie Radzikowski nie dostał okładzin z kevlaru i wysłał mi inną tarczę -ponad tydzień była tarcza u Radzikowskiego,a prosiłem go o szybką naprawę bo chciałem jechać Sharanem na święta.
Przekierowanie