Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy jest w którymś schowku kostka do podłączenia przyczepki? To znaczy o światła mi chodzi, oczywiście Big Grin
Jeśli będzie to w lewym boczku. U mnie tam jest podłączona oryginalnie.
Jest. Znalazłem. Czarna 7-pinowa wtyczka w lewym boczku.
brązowa wtyczka od strony alternatora
jest. znalazłem. dzięki za fotki. okazało się że to jest prawda, że przy niskim stanie oleju taki daje komunikat. otwarcie maski, sprawdzenie i potem kluczyk on i jest okSmile
panowie brakuje mi podkaldek tz tulejkowych co sie daje pod nakretki na kolektor wydechowy moze ktos pomoc jaki to ma byc wymiar bo mi ich brakuje mechanikk mowi ze on ich tam nie widzial a ja wiem ze maja takie tam byc
daj cokolwiek. nowsze tdi nie maja osobno podkladek i nakretek tylko takie zintegrowane nakretko podkladki. W czym to przeszkadza nawet jakby dal na same nakretki?? Dasz zwykle podkladki nawet nei miedziowane i tez bedzie okej. Oczewiscie nakaldanie tych podkladek osobno i potem nakretki to udreka. Ja mam juz osobno kolektor i turbo to mam pelen dostep to zalozenie wszystkiego to pikus.
a wesol a czy wlasnie brak tych podladek moze dowac taki swist przt dodoawaniu gazu bo wczesniej przed wymiana tego nie bylo wogole i moze gdzies teraz ten kolektro nie dochodzi do konca i cos swiszczy wlasnie przez brak ich,a czy pamietasz jakiest srednicy te podkaldki maja byc 6,czy 8 moze
moze tka byc z enei dochodzi ale nie jestem pewien bo zaleznie jak sie trafilo z tymiszpilkami. Tez poczatkowo nei dalem tych podkladek w paru miejscach i nie bylo nic niepokojacego. Oczewiscie sa to podkladki 8 bo sruby sa usemki znacyz sie te szpilki a nakretki na klucz 12 lub 13 zaleznie do tego jakie ktos zastosowal bo ori dawali wlasnei te mniej typowe na klucz 12 a nie 13.
ok wiec dzis kupie i moze zaloze to brakujace podkladki bo jeszcze jak zaczelo to swiszczec to odlaczylem wtyczke od czujnika doladowania i wtedy swiszczenia nie bylo juz ale i tak sie silnik wkrecal do pelnych obrotow a przy podlaczonym swiszczy ,kurcze juz z tym swiszczeniem zrobilem jakies 300 km i nic wszystko ok procz tego gwizdu;-)bo po wyzej tak 2200 obr juz nie swiszczy
Przekierowanie