Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
dzzisiaj jeszcze zobaczyłem że koło wtrysków jest mokro , zamówiłem sobie listwę wtryskową , może to jest przyczyną
Jacek mi regenerował wtryski , póżniej byłem u niego na poprawkę bo w jednym wtrysku uszczelka trzasnęła , zażyczył sobie 100 zł za wymianę , a tydzień wcześniej je regenerował ...trochę słabo , byłem u niego 2 razy i nie zauważył że przelewy puszczają...
Witam potrzebuje wiedzieć czy "TULEJA WAHACZA TYŁ VW SHARAN 1995-2010" w 4motion, czyli te simerbloki w belce tylnej osi mogą  być z litera B na końcu czy tylko z C, bo go nie mogę dostać z tą litera z C, a to do 4motion tak pokazuje w wykazie.  7M0505222B czy 7M0505222C. Na aukcji piszą że do tylu oby dwa, ale się nie mogę dodzwonić do gościa.
Tył w 4 mot jest taki sam jak w fwd. Wszystko jest gotowe do przerobienia więc musi być pasujące.
Ok.dzieki
Witam, posiadam Seata Alhambra 1.9 TDI rok 2001. W którym miejscu najlepiej podstawić lewarek i kobyłki żeby było bezpiecznie ? Moje progi są dość mocno zeżarte. A potrzebuje wymienić łączniki stabilizatora oraz sworznie wahacza najpierw w lewym, później prawym kole. Posiadam lewarek typu żaba 2.5t
Ja podkładam pod śrubę mocująca wahacz do sanek. Tylko jedna tam tak wystaje i nic się nie dzieje. Nie podnoszę za progi i to wzmocnienie od słupka co idzie do podłużnicy. Ew jakąś długa deska i wtedy możesz próbować za wzmocnienie łapać.
(22-06-2022 18:12)Niemago napisał(a): [ -> ]Ja podkładam pod śrubę mocująca wahacz do sanek. Tylko jedna tam tak wystaje i nic się nie dzieje. Nie podnoszę za progi i to wzmocnienie od słupka co idzie do podłużnicy. Ew jakąś długa deska i wtedy możesz próbować za wzmocnienie łapać.

A kobyłkę gdzie najbezpieczniej podstawić jak podniosę go za śrubę od wahacza ?
koledzy mam pytanie w mojej altea xl mam taki problem, po przekroczeniu 60 km/h zaczyna auto " pływać " , koła wyważyłem , zmieniłem tył na przód i nic , zastanawiam się nad przegubem wewnętrznym, tylko czy da się bez wymiany stwierdzić który to lewy czy prawy ? a czy to nie może być wina skrzyni ? i jeszcze hit , raz na 3-4 tygodnie mam takie strasznie metaliczne pukanie jak by dosłownie ktoś młotkiem w szyne pukał , najlepsze jest to że 1 dzień tak stuka i póżniej z miesiąc przerwa i po miesiącu od nowa , ktoś coś podpowie ?
jeszcze tylko dodam że na kierownicy nic nie czuć , nie przenosi nic na kierownice
przegub wewnętrzny był uszkodzony
Hej szybkie pytanie ASZ cieknie mi płyn chłodniczy zaraz pod pompom tandem. Chyba poszedł mi ten wąż co wchodzi w ta plastikowa rurę co idzie pod pompom tandem. Pytanie jaka średnica tego węża? On idzie wzdłuż bloku i wchodzi do chłodniczki EGR.
Przekierowanie