Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(15-07-2016 17:25)wesol napisał(a): [ -> ]Jeśli w układzie jest kontrast a raczej powinien być to wystarczy tylko pod UV obserwować czy z kratek widać ze sieć świeci.

sam już nie wiem. 2 razy napełniałem i po zmianie sprężarki która rzekomo była nieszczelna trzymało 3 dni i rano na 4 dzień lipa.
A mydlinami robiłeś całość czy nie babluje gdzieś? Najlepiej w jakiego psik psik wpakować wody z płynem i pisać i szukać nieszczelności.
Tak jak kolega Wesol pisze najlepiej napompowac cisnienia i po kolei rurki jechac woda z mydlinami, ja tak znalazlem 3 dziurki..
Dzisiaj dałem radę wymienić tarcze z klockami i zregenerować zacisk z jednej strony i z tej okazji chciałbym napisać sprostowanie i przeprosić kolegów wesol i tolus24.
Jeśli chodzi o oryginalną śrubę od tarczy to jest to M10 ale rzeczywiście gniazdo na imbus 5.
Ja się zasugerowałem śrubami które dostałem do zestawu tarcz gdzie dają M10 i T45. Trzeba być gotowym na obie możliwości.
Pozdrawiam
P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..
Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.
Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
(16-07-2016 22:54)K9Darek napisał(a): [ -> ]Dzisiaj dałem radę wymienić tarcze z klockami i zregenerować zacisk z jednej strony i z tej okazji chciałbym napisać sprostowanie i przeprosić kolegów wesol i tolus24.
Jeśli chodzi o oryginalną śrubę od tarczy to jest to M10 ale rzeczywiście gniazdo na imbus 5.
Ja się zasugerowałem śrubami które dostałem do zestawu tarcz gdzie dają M10 i T45. Trzeba być gotowym na obie możliwości.
Pozdrawiam
P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..

Ja musze te sworznie w zacisku przod ktore sa w SGA wymienic na takie co sa w T4. Caly zacisk ladnie plywa a w SGA siedzi sztywno jak drag. I szybciej klocki szlak trafia.
(16-07-2016 23:57)ULTRA napisał(a): [ -> ]Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.
(16-07-2016 22:54)K9Darek napisał(a): [ -> ]P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..

Nie wiem czemu, ale u mnie ich nie było. Szukałem w necie ale pełno było innych blaszek. 3 godziny ślęczenia na internetach.. Teraz wiem że to blaszki ślizgowe i wiem gdzie je zamocować.
(16-07-2016 23:51)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.

Patrz na kształt regulatora. Jak kupisz Boscha to masz oryginał.
Przekierowanie