Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(26-10-2018 18:54)wesol napisał(a): [ -> ]Nie z udarem tylko taka coś Ala wyburzeniowa. Przestawiasz żeby tylko kula, stukała nie kręciła.

no dzięki Wesol za pomysł i podpowiedź to ostania deska ratunku ;-) już się moczą z tydzień w Poniedziałek miały być już łamane na sile , spróbuje jeszcze z ta wiertarką
No jak nie masz klucza do odkręcania udarowego to taka wiertarka też dobre wyjście.
110 tdi AFN 99 rok Galaxy Jakie świece żarowe w nim siedzą ? , jakieś krótkie ? średnie ?czy długie ? , muszę kupić 4 sztuki i zgłosić sie do elektryka na wymianę wiązki tzn tych fajek a przy okazji podrzucę mu 4 sztuki nowych na wymieniane tylko muszę je mieć w kieszenie bo wytargowałem 30 minut jego czasu z expresu wciśnięty w kolejkę ;-)
Z czarną obramowka są do vpkow. Z zieloną są do pd początkowych. Z czerwoną do nowszych na 5 volt.
(28-10-2018 22:51)wesol napisał(a): [ -> ]Z czarną obramowka są do vpkow. Z zieloną są do pd początkowych. Z czerwoną do nowszych na 5 volt.

99r afn to z czarna ? tylko tyle ? sorki ze truje dupę , ale czujnik abs mi sprzedawali wg tych śmiesznych katalogów 3 sztuki 3 niewłaściwe , , tak samo miałam z chodnica do Passata b3 to jeszcze dawno temu przychodziły i nie pasowały tez z katalogu były zamawiane
;-) już prędzej sie znają na szrotach , Jak do t4 multivana 151 KM chcieli mi dopasować sinenblocki do wahaczy orginałki SWAGI i inne wchodziły bez oporu palcami w serwisie było 100 rożnych teorii i juz chcieli mi montować nowe wahacze za 1400 zł a chłopak który handlował używkami odrazy postawił diagnozę ze po prostu ktoś zamontował wahacz z zamiennika meyla i tam jest większy otwór o 0,1 mm
Witam.

Wszystkie przedlifty miały te same świece i był tylko jeden rodzaj - N10140105.

Pozdrawiam
Ma ktoś pomysł jak wyjąć płyty/magazynek ze zmieniarki nie mając radia?

Próbowałem podać napięcie na (jak mi się wydaje) odpowiednie piny we wtyczce, ale albo źle to robiłem, albo jeszcze jej potrzebne jakieś wzbudzenie, żeby wypluć magazynek. Rozkręciłem też do pewnego stopnia samą zmieniarkę, ale nie "psując" jej - nie widziałem rozsądnego rozwiązania.
Szybkie pytanie. Miałem wyciek płynu chłodniczego i podejrzenie padlo na króciec. Jednak winna była złączka nad tym króćcem, ale nie o tym. Musiałem upuścić troche płynu. Po naprawie dolałem do pełna, a po chwili zapaliła sie kontrolka o braku płynu. Znowu dolałem do pełna a kontrolka nie gaśnie. To sygnał zapowietrzonego układu? Sam sie jakoś odpowietrzy? Jak odkręciłem korek na włączonym silniku to widać tam bąbelki. Alhambra 1.9TDi 90KM '98 z climatronikiem
Witam.

Układ jest samo odpowietrzający się, poza tym nie powinien się zapowietrzyć, jeśli tylko trochę spuściłeś płynu. Pytanie jest, czy kontrolka się świeci mimo, że masz stan czy cały czas Ci schodzi poniżej minimum po dolewkach. Jeśli masz stan, a się świeci to odepnij/podepnij najpierw akumulator (na skutek pewnych rzeczy nie raz nie resetuje się sam), a jeśli nadal nie zgaśnie, to znaczy że elektrody w zbiorniczku już zaszły kamieniem/syfem i trzeba go wyjąć i wypłukać np. gorącym octem. Jeśli natomiast cały czas ubywa, to wiadomo albo za mało dolałeś albo cały czas ubywa.

Pozdrawiam
No właśnie jest stan. Spróbuje z tym aku bo już mnie nic nie zdziwi w tym samochodzie Tongue Szyba po zlutowaniu kabla zaczęła działać dopiero po odpięcu aku Big Grin
Przekierowanie