Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Sianko. Dokładnie tak.
Dzieki wielkie za info dzis pogrzebie jak sie dowiem co to bylo przyczyna to napisze Smile
Nooo i sprawa wyglada tak ze ja gapa przy demontazu dogrzewacza nie potpiołem kostki no i po podpieciu odpaleniu furki startuje slychac wentylatorek smiga wszystko tylko po jakis 2 minutach jak juz sie tak uruchomi ze szybko dmucha to sie wyłacza a nie odkrecilem sterownika bo deszcz mi padal "na glowe" i w dodatku srubek od tego sterownika nie moglem odkrecic moze go wylaczac przez bład wiem ze pytam tak ciagle was i przepraszam ale jestem zielony w tym temacie Dzieki za pomoc jeszcze raz wszystkim
Proszę o pomoc w identyfikacji czujnika abs do mojej alabamy. chodzi o lewy przód. przeglądałem katalogi i zgłupiałem. niektóre wyniki sie wykluczają a nir chce mi się w ta pogodę dwa razy koła odkrecac. moj vin
VSSZZZ7MZ5V513783 rok prod 2005
Doszedlem jeszcze, że sa czujniki z dwiema kostkami, druga do czujnika zużycia klocków... etka niby pokazuje nr 7M3927807H... moze ktoś to juz ogarniał?
Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
(19-03-2017 09:41)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.