Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Sianko. Dokładnie tak.
Dzieki wielkie za info dzis pogrzebie jak sie dowiem co to bylo przyczyna to napisze Smile
Nooo i sprawa wyglada tak ze ja gapa przy demontazu dogrzewacza nie potpiołem kostki no i po podpieciu odpaleniu furki startuje slychac wentylatorek smiga wszystko tylko po jakis 2 minutach jak juz sie tak uruchomi ze szybko dmucha to sie wyłacza a nie odkrecilem sterownika bo deszcz mi padal "na glowe" i w dodatku srubek od tego sterownika nie moglem odkrecic moze go wylaczac przez bład wiem ze pytam tak ciagle was i przepraszam ale jestem zielony w tym temacie Dzieki za pomoc jeszcze raz wszystkim
Proszę o pomoc w identyfikacji czujnika abs do mojej alabamy. chodzi o lewy przód. przeglądałem katalogi i zgłupiałem. niektóre wyniki sie wykluczają a nir chce mi się w ta pogodę dwa razy koła odkrecac. moj vin
VSSZZZ7MZ5V513783 rok prod 2005
Doszedlem jeszcze, że sa czujniki z dwiema kostkami, druga do czujnika zużycia klocków... etka niby pokazuje nr 7M3927807H... moze ktoś to juz ogarniał?
Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
(19-03-2017 09:41)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
Bardzo wielkie dzięki. poczekam jeszcze jak ustalisz, bo dziś wyjechałem w dużą kałużę i kontrolki zgasly... może koronka była brudna a czujnik jest ok. W kazdym razie ja czujniki klocków miałem... ktos się ich pozbył a przewody zaizolował, natomiast ciekaw jestem jak nie korzystam z czujników czy podejdzie ten bez drugiego przewodu, czy może kostki sa inne.
.... po chwili sprawdzania kostki są takie same 4 pinowe. Kurcze te czujniki ponad stówke, w Chinach 24 USD... te niby starsze połowę tego...
A jestes pewien ze to czujnik padł ?
Ja miałem też takie obiawy ze gasl i sie zapalał i to byl przetarty kabelek nie od czujnika abs tylko ten z glównej wiazki zawsze to moze sie uda zaoszczedzic Tongue
Moze ktos podpowie, walcze z drganiami na kierownicy tak po 70km/h, podmienione polosie na nowe, lacznik ten ze skrzyni po regeneracji, gumy na wachaczach wymienione, kola 3 razy wywazane i to u kazdego innego gumiarza, zmienione na inne alusy i tak samo, juz szlak mnie trafia, zastanawiam sie jeszcze nad lozyskami kol, choc zadnego luzu nie wyczuwam oraz nad tarczami ale one to by z hamowania taki objaw bylby wyczuwalny a nie ma nic takiego, no ewentualnie jeszcze ten lizak co laczy skrzynie ale czy on ma cos wspulnego z drganiami na kierownicy
Może być sporo przyczyn. Regeneracja przegubów niekoniecznie musiała się udać, półosie jakie? Łożysko podpory? tuleje na wahaczach wzmocnione czy nie? Sworznie?
maglownica? Końcówki drążków? Łączniki stabilizatora, łożyska i poduszki amortyzatora?
Przekierowanie