(07-10-2016 21:04)andrew7800 napisał(a): [ -> ]Jeśli diagnosta tego nie sprostuje to musisz pisać lub dzwonić do ASO prosząc o dokument ze Swiadectwa Homologacji pojazdu. Czeka się na to około miesiąca i płaci. Potem z dokumentem do wydziału komunikacji i na SKP. W ten sposób mój znajomy to załatwił.
a mozna to zmienic juz po zarejestrowaniu ??
dowodu wtedy chyba nie wymieniaja tylko adnotacje pisza ??
Spokojnie zarejestruj i możesz jeździć a w wolnej chwili ogarniesz sprawę cyferek w dowodzie. I tak na początek masz miękki dowód rejestracyjny.
Możesz odwiedzić wydział komunikacji i zapytaj jak będzie lepiej i taniej.
podjade w pon do WK i zapytam... bedzie najlepiej ...
Komuna niewiele ci powie. Oni bazuja na tym co na skp wpisze. Ale adnotacje w DR mizna zawsze wpisac w wydziale komuny.
Hejka.
Jesli podczas jazdy wlacze np. wycieraczki i przygasają mi swiatla to dobrze rozumuję ze mi alternator słabuje?
Nie raczej nie altek tylko kabloteka. Mocnym buforem jest sam akumulator w aucie.
Czy przednie fotele z polifta podejdą do przed lifta ? Mam skórę i na zimę chce zakupić welur.
(08-10-2016 21:15)wesol napisał(a): [ -> ]Nie raczej nie altek tylko kabloteka. Mocnym buforem jest sam akumulator w aucie.
Znaczy co? Przebicia na instalacji?
Normalnie mam w czasie jady około 13.7V
Muszę poprzeć teorie Wesola kabloteka, a nawet związana z wycieraczkami. Gdzieś daje połączenie do masy, miernik na pulpicie ma pewien błąd pomiarowy i może nie wyłapywać wszystkiego.
Ale moze chwilami sa spadki. Ja bym kabloteke przetrzepal. Czasami owszemmi altek moze siac takie rzeczy. Jakis czas temu tez mialem auto ze momentami slabo laduje i co sie okazalo? Pod ta pokrywka plastikowa na altku jedna nakretka byla luznawa. Pamietaj ze tam czasami idzie sporo amper.