Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nie polecam szyb z Nordglas. Znajomemu wstawili taką szybę w Oplu. Była wklejana oraz lusterko w niej też. Po tygodniu pękła. Wymienili następną z tej firmy i po miesiącu znów pękła ale tym razem z winy znajomego. Podczas szybkiego wsiadania do auta głową trącił niechcący w lusterko. Wyrzucił tą szybę i założył z innej firmy. Teraz ma spokój już ze dwa lata.

Niech Ci wymieniają na drugą. Jeśli źle zamontowali to niech naprawiają na swój koszt. Stwierdzisz to jak wytną szybę i w jakimś miejscu będzie za dużo kleju to masz sprawę jasną. Klej ścisnął i powstały naprężenia na szybie co skutkowało pęknięciem.
(02-04-2015 19:50)andrew7800 napisał(a): [ -> ]Nie polecam szyb z Nordglas. Znajomemu wstawili taką szybę w Oplu. Była wklejana oraz lusterko w niej też. Po tygodniu pękła. Wymienili następną z tej firmy i po miesiącu znów pękła ale tym razem z winy znajomego. Podczas szybkiego wsiadania do auta głową trącił niechcący w lusterko. Wyrzucił tą szybę i założył z innej firmy. Teraz ma spokój już ze dwa lata.

Niech Ci wymieniają na drugą. Jeśli źle zamontowali to niech naprawiają na swój koszt. Stwierdzisz to jak wytną szybę i w jakimś miejscu będzie za dużo kleju to masz sprawę jasną. Klej ścisnął i powstały naprężenia na szybie co skutkowało pęknięciem.

tylko jak tu udowodnić ich winę??? jak tylko wytną szybę to będzie po ptakach
U mnie też strasznie szumi z prawej strony przy większych prędkościach tak przy 120 km/h czy to w SGA normalne..? Uszczelka jest w porządku nie jest twarda.
No to pytanie dla wróżki. Wrożka odpowie, bo dopiero jutro będę mógł podłączyć pod komputer. A więc, po zatankowaniu przejechałem 10km zaświeciła się kontrolka ESP. Z tą kontrolką jeszcze 2km i auto normalnie na parking. Żadnych zmian w pracy silnika nie zauważyłem, ani też nie odczułem. Ale... Po dwóch godzinach niestety auto już nie chciało zapalić, a jak już zapaliło to jakby z poduszek miało silnik zerwać. Praca na dwóch cylindrach zero mocy i brak reakcji na pedał gazu. Co ciekawsze po otworzeniu maski zauważyłem, że plastkiowa obudowa akumulatora jest porysowana i pęknięta, a rano jak dolewałem płyn do spryskiwaczy była ok. Czyżby ktoś się dobierał? Może paliwo? A może coś jeszcze. Macie jakieś pomysły?
Autko, póki co, stoi sobie na podwórzu zholowane i czeka. Jutro zrobie inwestigation Wink
(02-04-2015 20:40)ULTRA napisał(a): [ -> ]U mnie też strasznie szumi z prawej strony przy większych prędkościach tak przy 120 km/h czy to w SGA normalne..? Uszczelka jest w porządku nie jest twarda.
U mnie też szumi.
Szybkie pytanie, czy ktoś wymieniał sprzęgło z kompresora sd7v16? Da radę to zrobić bez spuszczania czynnika i bez zdejmowania sprężarki? Wydaje mi się, że tak, ale jeszcze tego nie robiłem. Padło mi wczoraj chyba sprzęgło i po załączeniu szumi, świszczy poza tym ma luz na boki jak sprawdzam. Ktoś przerabiał już temat? Muszę to ogarnąć po świętach.
powinno sie udac. Dobrze jest miec sciagacz do sprzegiel bo moze opornie schodzic a pukac i podwazac to tam za bardzo nie mozna.
Masz do wymiany łożysko w tym kole koszt około 100zł. Czynnika nie musisz spuszczać. Tak jak kolega Wesol pisze ostrożnie i użyj ściągacza. Ja to robiłem u mechanika ale widziałem jak to robi. Wink
Wymień jak najszybciej bo znajomy za długo jeździł i zniszczył całe sprzęgło w tym kole.
Andrzej tam jest jakies typowe lozysko chyba co nie. Kiedys pamietam w fordzie pomagalem mojemu mechanikowi przy tym i chyba w galaktyce. Łozysko nawet chyba duzo tansze bylo ale oznaczenia nie pamietam. Pamietma tylko ze dorabialismy podkladne dystansową z jakiejs blachy bo dobiera sie luz na tym sprzegle szczelnomierzem. Zerknij tez czy nie ma rys i wżerów na sprzegielku bo moze sie okazac ze regeneracje bedzie nieoplacalna.
zdaje sie tam siedzi 35x55x20. koszt okolo 50 zl.
A i jeszcze zapomnialem. Tam jest klin na walku wiec uwaga zeby go nei zgubic bo dosc maly jest.
A jeszcze filmik znalazlem coprawda inne auto ale to nie istotne.


podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny ciągłego kasowania sie odczytów na kompie w zegarach? w opisywałem to gdzieś ale niebyło odzewu, po odpaleniu co chwile kasuje mi sie odczyt, tak jakbym co chwile kasował guzikiem reset w manetce, matetke zmieniłem i dalej to samo bez poprawy, z trudem przełącza sie też pomiedzy funkcjami,typu spalanie itd. niemam pomysłu gdzie szukać
Przekierowanie