Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak odpale bez IC bo tam tez sie wiadro oleju sie wylało. Turbo własnie wydarte sharan 4x4 auy
Witam,
Miałem słabe aku więc podłączyłem prostownik na szybko, nie odłączając klem aku ,zostawiłem na kilka godzin po odłączeniu prostownika i odpaleniu , zaraz zapaliła sie lampka check engineAngry , auto chodzi jak zegarek, wszystko działa tylko ta lampka w oczy kłuje.
Teraz dopiero się zastanawiam czy tak w ogóle można podłączać prostownik?
Generalnie jest tak, że auku powinno być odłączone od instalacji na czas ładowania. Ale teraz przy nowych prostownikach wyposażonych w różnego rodzaju zabezpieczenia większość moich znajomych ze mną włącznie nie odłącza aku od instalacji na czas ładowania.
Możliwe, że podłączyłeś jakiś stary prostownik, albo chińskie badziewie i wywaliło Ci błąd. Proponuję Vagiem zobaczyć co się dzieje.
Możliwe, że wykasujesz ten błąd i dalej będzie git.
Koledzy jakie są żarówki podświetlenia pokręteł ogrzewania, popielniczki, schowka. Chyba w3w ale z jakimiś gniazdami, nie wiem do końca o co kaman, szukam na alledrogo i nie mogę znaleźć
Jeśli pytasz o auto z podpisu to w panelu pokręteł masz jedna żarówke wtykaną.
W popielniczce musisz kupić żarówkę z obudową (spory koszt oryginał)
http://www.vagzapchasti.ru/photos/1503b.jpg
oraz schowek to żarówka rolkowa
http://images24.fotosik.pl/213/a682737a0fba9b7emed.jpg
Do popielniczki nie trzeba kupować w ASO z obudową. Ja dopasowałem żaróweczkę chyba 1,2W z długimi wąsami i świeci już kilka lat Wink
A pokrętła polecam przerobić na LED, wtedy jest w końcu doświetlony ten panel w całości Smile
Jeśli chodzi o podświetlenie pokręteł to pod starą oprawkę żarówki podłączyłem taśmę led którą położyłem wokół pokręteł. Super efekt. Ja dałem taśmę o barwie białej ciepłej więc nie odróżnia się od reszty .
W Galaxy mk1 1z, ecu jest za licznikiem ?
I czy po odczytaniu oznaczenia dowiem się ilu bitowy jest sterownik?
Chciałbym w niedalekiej przyszłości zwiększyć trochę moc mojego 1z, przynajmniej do tych 110 koni, i właśnie słyszałem że podstawa to odpowiedni sterownik, a na tym od 1z za wiele się nie zrobi, dopiero na tym od afn coś można działać.
Ciekawi mnie to bo motor mam 90PS, a w papierach 110PS, czego wiedziałem się przy zmianie turbiny, będąc pewnym że mam zmienną geometrie, a okazało się że siedzi tam zwykłe turbo, czyli to nie afn heh.
Tak za licznikiem. Na sto procent i ten 1z i ten afn z są są 8 bitowe. Po kablu nie idą to chyba wiesz tylko trzeba kość programować.
Czyli na początek zabawy najlepiej kupić ten 16 bitowy ?
Od czego najlepiej szukać żeby pasował ?
Przykładowo inwestuje w inne wtryski i komputer, montuje to i wtedy jadę na wgranie wirusa? Czy jak to wygląda, bo pewnie nie zagra to plug & play.
Wirusa chciałbym wgrać w Goodhope tak się składa że to całkiem niedaleko mnie, po uprzednim sprawdzeniu ogólnego stanu silnika, i po remoncie góry który mam w planach, dotychczas zainwestowałem w nowe sprzęgło, chciałbym uzyskać jakieś minimum 110 ps, optymistycznie do 120 ps które były by bardzo satysfakcjonujące jeśli dało by radę przy seryjnym turbo i ic.
Przekierowanie