Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na jakim kanale znajdę odczyty drugiej sondy lambda w V6 AYL?

Potrzebuję sprawdzić czy w ogóle działa.
(01-04-2015 15:33)wesol napisał(a): [ -> ]Wlasnei masz do wyboru odczyty z 1 i z 2. Jedynka to krótki dystans a dwójka to z dlugiego dystansu nawet z wielu miesiacy. Przelaczasz dolnym przyciskiem jak najedziesz na pole gdzie jest albo 1 albo 2.

Sęk w tym, że nie mogę tej [2] włączyć/aktywować ......
Sprawdź czy przycisk się nie zepsuł, naciśnij i przytrzymaj reset (przycisk od spodu manetki) jak się nie wyzerują to znaczy że siadł.
(02-04-2015 00:11)Gizio1625 napisał(a): [ -> ]Sprawdź czy przycisk się nie zepsuł, naciśnij i przytrzymaj reset (przycisk od spodu manetki) jak się nie wyzerują to znaczy że siadł.

Manetka jest sprawna, przyciski działają przełączają tak jak powinno być, reset też działa tylko za cholerę nie chce się pojawić średnie spalanie 2 ..... Wcześniej wszystko pięknie działało.[/b]
To powinno po krótkim naciśnięciu reset przełączyć na dwójkę.

Kolega ma problem ze swoim autem, silnik 1,9 130Km na pompowtryskach z passata. Wczoraj jeździło normalnie, dziś rano po odpaleniu było słychać jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Podejrzenie padło na pompowtryski,
1 -3,28
2 -3,15
3 2,98
4 3,46
Bipy około 100, ponoć wcześniej pompki były w normie, błędów nowych nie ma są jedynie stare których nie udało się usunąć przy przeszczepie z 2,5 na 1,9
Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć, lub co mogło się stać?
Czasai ludziska pchaja lapy tam gdzie nie powinni. Czasai ktos uszczlenia pompe tandem silikonem i sa takiekrzaki a czasai ktos nie umie poprostu zamontowac poprawnie pompwtrysków w aucie i tyle. Oczewiscie moga byc dziabniete pomki lub wytarte gniazda w glowicy. Na poczatek to sie zamienia pompki miejscai i sprawdza czy poszly korekcje za nimi. Z tym ze jak podajesz ze bipy sa okolo 100 to ja mysle ze to juz sa szroty. Nie ma juz zdrowych pompek do tych silnikow. Tylko regeneracja pozostaje czy sie komuś to podoba czy nie. Ja juz nie kupie nigdy uzywek pompek no chyba ze do auta jakiegos w miare nowego.
Te audi jeździ z tym silnikiem 3 lata i nie było z nim większych problemów jedynie jakiegoś pecha ma na turbiny już trzy razy regenerował ostatni raz z miesiąc temu i przy okazji były też sprawdzane pompowtryski wtedy wartość nie przekraczała 0,3 więc jakoś nie chce mi się wierzyć żeby z dnia na dzień padły zwłaszcza że wczoraj zrobił nim z 200km i chodził elegancko.
mam pytanko do wszystkich. otóż 3 miesiące temu wymieniłem szybę czołową, nie byłem zadowolony z uslugi, byłem na poprawce ale nie usunęli całkowicie szumu wiatru z prawej strony. wczoraj patrzę a tu rysa idzie do góry od dołu od krawędzi. dzisiaj już jest na środku szyby. widać że jest nałożone dużo kleju z tej strony gdzie to się stało.

pytanie:
jak udowodnić że był błąd w montażu?? jaka jest szansa udowodnić ten fakt. rysa wychodzi spod plastiku który osłania trzpień wycieraczki. nie było żadnego uderzenia.

co zrobić? ręce mi opadły. szyba była wstawiana przez ubezpieczalnię, jeszcze zamiennik NORDGLASS-a.

ktoś miał podobne zdarzenie??
Masz jakiś papier ? faktura lub paragon?
(02-04-2015 19:33)inside4 napisał(a): [ -> ]Masz jakiś papier ? faktura lub paragon?

nie ale to było przez ubezpieczalnię AUTOSZYBA więc mają papiery na pewno
Przekierowanie