Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
i jak się sprawują te 1.6 ? słyszałem że mało palą , zdziwiłem się trochę na wysokość obrotów na biegu jałowym, mają tak 900-1000 , ale poczytałem norma
Bardzo przyjemnie. Chwale sobie. Troszkę brakowało mocy na początku ale teraz jest w sam raz. Wyłączone mam egr w nich oraz start stop. Ale dpf nadal aktywne. Lać i jeździć.
wesoł jednomas w tych touranach zakładałeś valeo ? czyli koło zamachowe , docisk , tarcza , wysprzęglik , a następna wymiana jak by miała kiedyś być to docisk , tarcza , wysprzęglik ? i wtedy drugi raz jak coś to jakiej firmy ?
Generalnie silniki 1.6 tdi z systemem start stop mają już jednomas ori. Bez SS mają dwumas. Ja do jednego wstawiłem cały zestaw Valeo bo sprzęgło się skończyło a trafił się zestaw lekko używany za nieduże pieniądze. W drugim jest jeszcze ori a w trzecim 1.9 to już Niemiec włożył zestaw Valeo.
Jakby miało dojść kiedyś do wymiany to tylko tarcza sprzęgłowa albo uzywka albo regeneracja samej tarczy. Łożysko wyciskowe to nowe Sachsa kosztuje 70 zł ale można je nafaszerować smarem i też pochodzi. Wysprzeglik jest zewnętrzny i jego się nie rusza.
super , można za normalne pieniądze to ogarnąć , a nie mam SS , a w zestawie valeo wysprzęglik jest jakiej firmy ? też valeo ?
Powiem Ci szczerze że nie wiem czy jest w zestawie łożysko wyciskowe bo brałem zestaw używany. Ale łożysko kosztuje 70 zł w IC. Sam wysorzeglik jest na zewnątrz jak w starym golfie np 3 czy 4 z silnikami 90 i 110 koni. Nie trzeba go wymieniać bo go można w kazdej chwili wymienić jak się zepsuje w 10 minut. Zestaw jednomasowy można też kupić używany właśnie z 1.6 tdi CR. Tarcza sprzęgłowa jest taka sama jak właśnie we wspomnianych golfach 3 i 4 z 1.9 tdi vp. Za psie pieniądze używane w dobrym stanie ale i nowe też kosztują niewiele. Zakładasz i zapominasz o dwumasie. Ja tam swoimi autami nic się nie przejmuje sprzęgłem. Ciągam przyczepki, cisnę czasem i na obrotach 1400 i nic się nie dzieje.
to dobrze że koszta nie duże , będe tylko musiał sobie tylko trochę moc podnieść i będzie gitara
Hej,

Przestała mi działać manetka z kierunkami i tempomatem. Teraz mam problem bo mam kiere z multifunkcja i tam mam przyciski do ustawiania tempomatu. Nigdzie nie mogę znaleźć manetki tylko z tempomatem wszystkie mają też przycisk do ustawiania tempomatu z manetki. Teraz czy ta manetka będzie działać czy muszę szukać takiej samej jak moja?
(31-03-2022 11:25)Niemago napisał(a): [ -> ]Nigdzie nie mogę znaleźć manetki tylko z tempomatem wszystkie mają też przycisk do ustawiania tempomatu z manetki.
Słabo szukasz.
Tu jest:
https://allegro.pl/oferta/przelacznik-ze...0707303926

Dodam jeszcze, że mega cięcie kosztów wygląda tak, że jak Ci padły światła lub kierunkowskazy w manetce to możesz kupić najzwyklejszą manetkę bez tempomatu i przełożyć ramię z włącznikiem tempomatu. To są dwa różne elementy.

A jak nie chcesz rozbierać to kup z aukcji lub szukaj innych. Te same manetki miał Golf IV, Passat B5, Octavia 1 i Superb 1. Jest więc w czym wybierać.
Hej,

Szybkie pytanie mam powoli do wymiany łożysko podpory to stalowe długiej półosi. Ono jest jakoś nabijane na półoś? Z tego co patrzyłem na etka to ten wieloklin co wchodzi w skrzynie od tego walka półosi z podpora jest odkręcany. Czyli demontuje ten wieloklin i sciagam to łożysko od strony skrzyni tak? Muszę mieć jakieś specjalne narzędzie do założenia i ściągnięcia łożyska z podpora stalową?
Przekierowanie