Pod mieszkiem w górnej części jest taki metalowy pierścień zagnieciony. Trzyma plastik gałki do tego pręta. Rozegnij pierścień i gałkę ściągniesz.
Powinien stać lekko niżej przodem - przednie sprężyny obniżają o 50 mm, tylne o 40 mm. Wielkości szacunkowe, zależne od wyposażenia auta i wersji silnikowej.
Chyba podobne wartości obniżenia mają moje sprężyny.
Witam, czy w szaranie trzeba wymieniac sruby do kola jesli zmienia sie stalowe felgi na alufelgi?
Zobacz jakie gniazda masz w felgach - są kuliste i stożkowe i do tego dobierz łby śrub. Pewnie koła nie odpadną, ale do odpowiedniej felgi powinno dać się odpowiednią śrubę no i tak na marginesie - przykręcić ją odpowiednim momentem (klucz dynamometryczny)
Jeśli felgi są od vaga nie np uniwersalne czy np od marca bo też mają ten sam rozstaw to gniazda będą pod śruby kuliste i do tego te same co do stalowych felg. Jeśli felgi uniwersalne itd co pisałem to śruby stożkowe muszą być. Ja mam felgi uniwersalne że zmiennym rozstawem płynnym od chyba 5*106 do 5*115 czy nawet 5*120 to śruby mam inne do opla inne do vaga one do forda czy renaulta. Wszystkie na stożek.
POMOCY ! ;-) ASZ wyciek oleju z tyłu silnika szukam i nie mogę zlokalizować , cały sinik ochlapany aż pojawiły kropki na tylnej klapie mechanik jak zaglądał do rozrządu olał sprawę ;-( , , możliwy jest wyciek z turbinki na zewnątrz ? U bytek standardowy 0,5 do 1 litra na 15 tys km , auto ciągnie lawetę dlatego taka rozbieznośc , Moze jakias podpowiedź na co zwrócić uwage
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie ostatnio to jak był wyciek oleju to na uszczelce pokrywy zaworów i na wałkach rozrządu. Ale miałem większe ubytki.