Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.
(22-01-2018 22:59)Bogos napisał(a): [ -> ]ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.

Dobrze gadasz Wink
Tak jasne już każdy ci zapłaci więcej. Do okoła Sharana po 8-9 tys to już ci ktoś zapłaci 12 tys za auto.
Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
za Valneo 1mas juz życzą sobie 1400 zł zakladałem kiedyś wszystko OK ale słychać sprężynki na wolnych obrotach , trochę to denerwuje
(23-01-2018 01:36)schak napisał(a): [ -> ]Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.
(23-01-2018 10:14)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]
(23-01-2018 01:36)schak napisał(a): [ -> ]Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.

No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
(23-01-2018 12:43)schak napisał(a): [ -> ]
(23-01-2018 10:14)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]
(23-01-2018 01:36)schak napisał(a): [ -> ]Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.

No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
To od razu sobie tych żółtych spinek kup, chybabtakie masz w podsufitce.
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
[/quote]

w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera Smile
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
(23-01-2018 16:36)saltech napisał(a): [ -> ]Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.

w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera Smile
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
[/quote]
To samo zrobilem w drzwiach lewych tył. Trochę cyny zostawiłem juz w tym samochodzie.
Przekierowanie