Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Te poduszki kosztują przysłowiowe grosze chyba 3 zł za jedną sztukę płaciłem- lubią często się urywać jak za mocno przykręcisz osłonę
(23-07-2016 22:20)SebaWob napisał(a): [ -> ]Witam . Ford Galaxy 1997 r 1.9 90 PS. Gdzie znajduje sie ta czesc? Znalazlem jej polowke z gwintem w komorze silnika. Prosze nie pisac, ze to poduszka filtru pompy paliwa tylko gdzie sie znajduje. Z tego co wiem pompa pali2a jest w baku , a skad u mnie w komorze silnika ta sruba? Czy to chodzi o filtr paliwa? http://www.bus-scheune.de/VW-Bus-T3-Ersa...::567.html

To taki amortyzatorek gumowy np. w VW T4 102Km trzyma IC, w SGA pewnie tez pelni role amortyzacji. Najszybciej znjadziesz go w miejscu co trzyma pokrywe dolna silnika. I w cale nie jest taki taki w ASO kosztuje ok.40zl szt. Jak ktos jest zainteresowany mam numer zamiennika do Matiza gdzie praktycznie jest taki sam.I ja go stosuje do Vw.
Na znanym portalu aukcyjny tez znajdziesz za grosze, wiecej przesylka wyjdzie niz to warte...
Witam.Taki amortyzatorek dostaniesz w każdym sklepie motoryzccyjnym-po co płacić za przesyłkę albo wzbogacać serwisy.
Kolego SebaWow w twoim aucie jest to amortyzator osłony na silniku tej z napisem TDI. Jest tego 2 sztuki.
Kolejne dwie sztuki jest stosowane jako amortyzatory osłony silnika od dołu tzw koryto.
Tak jak koledzy radzą w motoryzacyjnym kupisz za grosze a w ASO to troszkę kosztuje.Wink
Witam. mam szybkie pytanko. czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tej chłodniczki klimy co jest pod deską?? chodzi mi o szczelność klimy gdzie ucieka. pod maską nic nie widać a jeszcze zostaje te miejsce. czy np wyjęcie schowka, radia i.t.p coś da??
Możesz wyjąć schowek, wentylator i jeża - wtedy trochę widać parownik, ale du..y nie urywa. Czy coś zdiagnozujesz, to wątpię. Jedyny pełny dostęp to wyprucie wszystkiego na zewnątrz. No chyba że miałeś dowalone barwnika i cały parownik masz zielony, to będzie to widać.
(26-07-2016 14:10)mamwi napisał(a): [ -> ]Możesz wyjąć schowek, wentylator i jeża - wtedy trochę widać parownik, ale du..y nie urywa. Czy coś zdiagnozujesz, to wątpię. Jedyny pełny dostęp to wyprucie wszystkiego na zewnątrz. No chyba że miałeś dowalone barwnika i cały parownik masz zielony, to będzie to widać.

no właśnie chodzi mi o to, aby zalukać bez rozpruwania. a to po wyjęciu schowka coś jednak zobaczę??
Trochę dolnej i środkowej części parownika będzie widać, zakoś żonie lusterko z torebki (jeżeli dasz radę je znaleźć Tongue) i może zobaczysz jeszcze trochę wyżej
(26-07-2016 13:51)pablooo4 napisał(a): [ -> ]Witam. mam szybkie pytanko. czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tej chłodniczki klimy co jest pod deską?? chodzi mi o szczelność klimy gdzie ucieka. pod maską nic nie widać a jeszcze zostaje te miejsce. czy np wyjęcie schowka, radia i.t.p coś da??

sprawdź na prawej podłużnicy rurkę tą cienką pod opaską musisz zdemontować filtr powietrza, już robiłem parę SGA gdzie tam właśnie zgniła rurka pod opaską i też nigdzie nie było widać. a jeśli już byś chciał sprawdzić dokładnie chłodniczke pod deską to tylko demontaż , dużo roboty nie ma myślę że w 5 godzin na spokojnie byś to ogarnął
Przekierowanie