Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(08-05-2017 18:59)wesol napisał(a): [ -> ]pablooo4 bez logow to lipa. moze gruszka skorodowana a moze cos innego. Trzeba na tym zimnym wlaczyc logowanie i jazda energiczna odrazu na w miare wysokim zapietym biegu i wtedy ta anomalie chialbym miec zlogowana.

jutro spróbuję natomiast z tym biegiem wysokim to troszkę lipa bo automat,powiedz jeszcze które bloki zlogować na zimnym
A jaki jest problem z zapieciem wysokiego biegu i pedal w podloge nawet tak by nie zadzialal wlacznik pod pedalem.
(09-05-2017 21:26)wesol napisał(a): [ -> ]A jaki jest problem z zapieciem wysokiego biegu i pedal w podloge nawet tak by nie zadzialal wlacznik pod pedalem.

póki nie osiągnie prędkości swojej nie przerzuci dalej biegu nawet na tiptronicu. ale zrobię co mogę
które logi mają być??
W poradzie jest jakie sie robi.
Nie przerzuci jak recznie zapniesz dany bieg.
Mam szybkie pytanie:
Czy przegub wewnętrzny (od Audi A6 C6) jest jakoś specjalnie zabezpieczony w tej "puszce"?
https://autoczescizielonki.pl/partscatal...661044.JPG

Nie mogę wyjąć "trójnika" z łożyskami z tej "puszki" w której się znajduje.

Wyjąłem lewą półoś (Galaxy) by wymienić przegub wewnętrzny. Półoś wyszła bez problemu, nawet bez odczepiania wahacza. Wyjęty z Galaktyki przegub wewnętrzny rozłożyłem bez trudu ale ...
Teraz mam problem z rozłożeniem zamiennika (półośka - używka od Audi). Nie można jej rozebrać. Tripod przegubu wewnętrznego nie wychodzi z tej "puszki", w której jest umieszczony. Podczas próby rozłożenia - wyjęcia "tripoda" z przegubu wewnętrznego trafia się na znaczny opór - łożyska się klinują i dalej nie rusza ....
Próbowałem "puszkę" zbić z "tripoda" młotkiem ale nie idzie ....
Boję się żeby czegoś nie rozwalić.
bylo kilka razy pisane ze jest zaklepany ten kielich i te laezyki nie wyjda. Trzeba rozpilowac to wtedy sie da. W SGa nie bylo to zabezpieczane w ten sposob wiec unas tego problemu nie ma.
wesol dziękuję za szybką odpowiedz.

Tak też myślałem, że jest to jakoś zabezpieczone ale do głowy mi nie przyszło, ze zaklepane krawędzie.
Waląc (zbijając!) młotkiem doklepałem ....? Huh
Nie zauważyłem jednak nigdzie, we wpisach o przegubach, by o tym "zaklepaniu" już było ....
Undecided
Bylo bo i ja wspominalem ze dwa razy i jeszcze jakis kolega opisywal wymiane i chyba pilnikiem szlifowal. Ja frezarka paluszkowa to rozszlifowuje i po temacie.
Zgryz z piszczeniem trwa nadal. Padło na wąż który wchodzi w EGR - wymieniony nadal piszczy.
Wczoraj spotkałem gościa który twierdzi że to turbo. Ale tak analizując ew wymianę egr bo cały mokry jest stwierdziłem że to może uszczelka pod egr lub sam egr i napotkałem coś takiego.
Zdjęcie porównawcze - nie mam tej „gruszki” a szukając egr w celu zakupu to wszystkie to posiadają o co chodzi. czy u mnie coś odpadło czy to tak ma być?
Jest ta gruszka tez. To siliwnik od klapy gaszacej. Chodzi oto ze te egry wystepuja w kilku wersjach tzw lewe i prawe oraz z wejdciem na szybkozkaczje i naciagana rure.
Przekierowanie