Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(26-11-2015 17:56)$kull napisał(a): [ -> ]Chłopaki dziś sprawdzałem stan płynu chłodzącego i ku mojemu zaskoczeniu okazało się że...
płyn w zbiorniczku jest oryginalnego koloru różowy/czerwony ale na wysokości jego poziomu jest smolista maź... nic nie pływa w płynie ale jedynie jest osad na zbiorniczku.
od czego zacząć sprawdzać?
UPG?
jakaś nieszczelność?
Huh

zrób test na zawartość spalin w układzie
Witam.W dniu dzisiejszym w czasie jazdy do domu po pracy pod górę usłyszałem dziwny dźwięk z układu wydechowego-coś podczas pracy turbiny pod obciążeniem-jazda pod górę w wydechu dziwnie szumi i świszcze- a odgłos jest taki jakby turbo dmuchało do jakiegoś pustego zbiornika-po wjeździe na kanał wszystko sprawdziłem-katalizator,łącznik przy turbinie i tłumiki-wszystko całe nic się nie urwało i nie ma żadnych przedmuchów- co to może być?
witam,
Czy można przeprogramować sterowanie klimatyzacją tak aby klima sie włączała kiedy mi jest faktycznie potrzebna.
Jak ustawiam nawiew na przednie szyby boczne a z automatu przełącza się z trybu ECON na klime co mi jest nie potrzebne.
Można to przeprogramować tak jak mam w golfie np
kolego zapewne w golfie nie masz klimatronika dlatego tak masz, w tych autkach jest tak że jak włączysz nawiew na szybę przednią to włącza się klima żeby szybko szyby odparowały, zawsze możesz włączyć ECON po ustawieniu na szybę i wtedy nie będzie klima działac
Właśnie mam klimatronik i stad moje pytanie ze w jednym można a w drugie nie Confused

Mogę wyłączyć oczywiście, ale czy to nie bedzie miało jakiś skutków ubocznych kiedy załacza sie sprężarka na pare sekund poczym zostaję wyłączona
moim zdaniem nie powinno być, lepiej używać coś częściej niż wcale, a później się zdziwić że nie działa, ja u siebie ciągle używam klimy jak mi szyby parują, mi to nie przeszkadza,zawsze mogę wyłączyć ją
Tak nie ma prawa sie od tego zepsuc klima. Tak to zrobili wiec tak to dziala. Generlanei powiem wam ze mnie bardziej denerwuje panel klimatrona w golfie. Tam to skubany sam sobie dodaje predkosci wiatraka i to dosc agresywnie. Jade sobie i daje np o dwie kreski wiecej ndmuch a ten juz sam sobie doda do fula albo prawie fula. Nie ze cos jest w nim skopane tylko taki wsad ma i nic nie poradzisz na to. W sharanie natomiast ustawisz nadmuch na szybe to jak dasz zaraz na nadmuch na glowe to wylacyz ci sie na szybe. Nie da sie tez ustawic nadmuchu na wszysko po trochu co nie a w golfie sie da ustawic nadmuch i na szybe i na glowe i na nogi.
Dlateo caly cza smowie ze regulacja reczna byla najlepsza. Tyle ze albo na tyrystorze zeby byla plynna regulacja predkosci albo nie od 0 do 4 a zeby bylo tak ze 7 czy 8 predkosci nadmuchu i tyle by mi styklo.
Zgadza się w golfie po chwili z 2 kresek klima sama wskakuje na maxa nadmuch, ale jest możliwość ustawić wszystkie nawiewy bez wyłączania funkcji ECON a tym samym nie załączania sprężarki kilmy
Podjadę do magików od komputerów i zobaczę czy coś są wstanie przeprogramować
kurcze, tak czytam te ostatnie posty i już sam nie wiem jak używać tego climatronica Tongue Wytłumaczy mi ktoś ?
Witam
Czy ten rezystor dmuchawy:
[Obrazek: ws_serve_pic.php?n=152018131520603435551...osqn2i7u42]
Idzie jeszcze jakoś naprawić?
Wiem że te z termikiem idzie naprawic wymieniając tenże właśnie element, te jak mniemam montowane były tylko przy ręcznej regulacji nawiewu.
Ja mam u siebie Climatronic.
Przekierowanie