Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak juz sie wszystko wyjaśniło. Zostałem wprowadzony w błąd niestety.
Nasze mają w lampach a gostek sie upierał że takowy jest. Po sprawie.
(10-05-2016 21:49)xspeed99 napisał(a): [ -> ]Panowie gdzie w sharanie 98 szukac wtyczki do prawego (pasazera) halogenu ??
Moze jakies zdjecie albo cos bo ja dzis juz zwatpilem.
mozliwe zeby tylko jedna wtyczke dali ??
Auto nie mialo ich fabrycznie ale po zalozeniu wlacznika i lewego halogenu wsio hula Smile

ma ktos rozpiske bezpieczniko do takiego auta (chodzi mi tez o amperaz)

wie ktos cos ??
Zmontuj przewody od drugiego halogeny ,załóż ciut większy bezpiecznik i juz. Nie mam w żadnym halogenów wiec nie podpowiem ktory to bezpiecznik. Ale w obu vw T4 robiłem od podstaw.
Panowie, szukam czujnika temperatury, bo nie włącza mi sie wentylator. To jest ten czujnik na górnym wężu co idzie od silnika do chłodnicy ?
Kolego sprecyzuj który czujnik szukasz. Są dwa na tym samym wężu. Jeden jest w króćcu a drugi w połowie węża pomiędzy króćcem a chłodnicą.Wink
i oba odpowiadają za włączanie wentylatora ? Ew. jak sprawdzić który jest winny ? Tongue
Witam.

Jeden czujnik jest 3 pinowy, a drugi jest 4 pinowy jeśli masz klimę albo 2 pinowy jeśli nie masz klimy. Sprawdzasz działanie wentylatorów jak w każdym przypadku zastosowania "czujnika zwarciowego", czyli w przypadku 3 pinowego mostkujesz we wtyczce pin 2 z pinem 1 i masz pierwszy bieg wentylatora, potem mostkujesz pin 2 z pinem 3 i masz drugi bieg wentylatora - oba styki są NO czyli naturalnie otwarte. W przypadku 4 pinowego czujnika, 1 pin i 4 pin wyłączają kompresor klimy (jest to styk NC czyli naturalnie zamknięty) więc one Cię nie interesują, a pin 2 i pin 3 załączają 3 bieg wentylatora (jest to styk NO). W przypadku czujnika 2 pinowego wiadomo co zewrzeć, pin 1 i pin 2, on także załącza 3 bieg wentylatora (styk NO). Same czujniki jak chcesz to możesz zanurzyć w gotującej się wodzie i sprawdzić czy w przypadku styków NO zamkną się, a styku NC otworzy się. Wiadomo, że jeśli przy zwarciu styków we wtyczce wentylator rusza na danym biegu (bo w 1Z i AHU jest chyba jeden wentylator), a przy normalnym stanie nie załącza się dany bieg to czujnik uszkodzony i do wymiany. Jeśli mimo zwarcia wentylator nadal nie rusza no to trzeba kopać w instalacji/bezpiecznikach/przekaźnikach. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem bo w mkI jest tyle różnych wariantów, że po prostu się gubię czasami.

Pozdrawiam
dzięki, chyba rozumiem Smile Mam wersje z klimą, więc więcej zabawy, ale z tym opisem sobie poradze Tongue
Witam. Nie wchodzą mi 1 bieg,2 bieg oraz wsteczny.Co to może oznaczać?Nie było żadnych objawów.
Linki, wybierak, szkrzynia...
Przekierowanie