Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pytanko na ile sie ustawia napinacz hydrauliczny w auy bo pierwszy raz widze taki wynalazek.. i moze mi ktos wytumaczy jak sie za to zabrac.. znaczy sie pierw ta blaszke wyciagnac z napinacza i skrecic rolke na jakis wymiar czy zostawic blaszke napiac i dopiero wyciagnac
Chodzi oczywiscie o rorzad 1.9 auy
Tak zeby strzalka byla na wlasciwym miejscu jak juz zakrecisz walem.
(22-02-2017 13:15)Michał łysy napisał(a): [ -> ]Pytanko na ile sie ustawia napinacz hydrauliczny w auy bo pierwszy raz widze taki wynalazek.. i moze mi ktos wytumaczy jak sie za to zabrac.. znaczy sie pierw ta blaszke wyciagnac z napinacza i skrecic rolke na jakis wymiar czy zostawic blaszke napiac i dopiero wyciagnac
Chodzi oczywiscie o rorzad 1.9 auy

Jeśli masz zablokowany napinacz ta blaszką to. Dociskasz napinaczem na to blaszkę przeciw wskazówka zegara,wyjmujesz blaszkę, popuszczasz aż złapiesz 4mm między napinaczem hydraulicznym stopką napinacza.
Witam.

Przy zestawie, napinacz hydrauliczny (a tak naprawdę jest to tłumik drgań) i rolka napinająca, czyli w zestawach montowanych chyba do 2003/2004r., nie ma żadnych strzałek. Po prostu między górną powierzchnią tłumika drgań (ale nie główką teleskopu), a "płetwą" rolki napinającej ustawiasz przerwę 4mm +/- 1mm. W załączniku masz instrukcję od silnika ajm ale to ta sama zasada.

Pozdrawiam
(22-02-2017 17:00)tolus24 napisał(a): [ -> ]w zestawach montowanych chyba do 2003/2004r
Były już w 2002
Dziekuje za wyjasmienie przy zwyklym bez tumnika to wiem o co chodzi ale nie wiedzialem co z tym tumnikiem drgan biega bo pierwszy raz na oczy to widze.
(22-02-2017 18:02)Michał łysy napisał(a): [ -> ]Dziekuje za wyjasmienie przy zwyklym bez tumnika to wiem o co chodzi ale nie wiedzialem co z tym tumnikiem drgan biega bo pierwszy raz na oczy to widze.

Michał Jak będziesz wciskał ten napinacz hydrauliczny to bardzo po woli bo inaczej pójdzie do kosza,tak jak koledzy pisali, blaszki nie wyciągasz dopóki nie napniesz rolki napinającej,wtedy ta blaszka się wyluzuje i będziesz mógł ją bez problemu wyjąć,najlepiej użyj wiertła 4 mm żeby sprawdzić odległość między rolką napinającą a napinaczem hydraulicznym
Dzis dostalem sie do rorzadu i troche jestem w kropce bo w tej chwili jest duzo wiecej niz 4mm (ok 20mm) miedzy rolka a stopka napinacza hydraulicznego i teraz pytanie czy jak zaloze wszystko nowe to mi sie nic nie przestawi, dodam ze mam wyszystko na znakach i blokadach wiec powinno byc ok po napieciu jedynie bede musial sprawdzic na kompie jaki jest kat wtrysku czy miesci sie w okolicach zera dobrze mysle ?
Przy zakładaniu paska rozrządu to wszystko masz miec zblokowane na blokadach ,tylko koło wałka rozrządu ma być poluzowane na fasolkach i ustawione na środku podczas napinania paska.Zrób według tej instrukcji co Ci podesłał tolus a bedzie dobrze.
Pany lepiej lakierować element uszkodzony mechaniczne,czy raczej szukać w ori kolorze z używek?
Przekierowanie