Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
koledzy mam pytanie , mianowicie do 2000 obr auto ma strasznego muła , nie jest tak zawsze , powyżej jak turbina się załączy już jest super , jeżdziłem innymi autami z tym samym silnikiem i było dużo lepiej , u mnie od 0 do 2000 jest lipa , co to może być ?
zawor egr nie zamyka sie wpelni. wyczysc go, wymyj, odłącz wrzyk podcisnienia i zaskep te wezyk srubka czy czymś podobnym. jeśli to sprawdzisz to raczej turbo zostaje, sztanga za dluga. jakies nieszczelnosci na dolocie, zanizanie przeplywki.
turbinę kilka msc temu regenerowałem w Łowiczu na mellecie , zresztą przed miałem tak samo , egr zaślepiony , wężyki z tym zaworkiem zwrotnym pomiędzy vacum a serwem wymieniłem, zostaje przepływka , muszę ją podmienić chyba
a jak odepnę wtyczkę od przepływki to da się tak sprawdzić ?
nie.
zrob logi dynamiczne to ci powiem co jest.
w następnym tygodniu umówiłem się w Łowiczu żeby mi sprawdził Jacek to będe wiedział co i jak
fura zrobiona , winny był przepływomierz , teraz od 1500 zapierdziela jak szalony....
Wystarczyło zrobić logi to bym Ci powiedział co niedomaga.
koledzy jak to jest z tymi silnikami 2.0 tdi , w którym roku były poprawione 2009 czy póżniej ? bo kolega przywiózł dodga caliber 2009 rok z tym silnikiem za małe pieniądze i tak się zastanawiam czy sobie nie wziąść tylko boje sie tego silnika , kolega ma tourana z tym silnikiem z 2011 roku i długo jeżdzi i jest zadowolony
może ktoś miał taki wynalazek i coś powie o tym aucie ?
Jeśli to silnik na CR to już można powiedzieć że tam problem wadliwej pompy oleju już został mocno zredukowany. Touran żaden absolutnie żaden nie miał wadliwej pompy oleju na imbusie.
czyli jak kupić kupować tourana to można śmiało 2.0 diesel , czy 1.9 nadal lepszy , czy te 2.0 mają jeszcze inne wady oprócz pompy ?
Przekierowanie