Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(13-04-2017 08:42)Sianko napisał(a): [ -> ]Wymienic turbawke i wtryski a pozniej chip, wtryski to wiem jakie tylko turbo nie ogarniam ktoro bylo by lepsze z tych trzech i jaki model bo czytalem o jakis wloskich o jakis kkk i geret i sam juz nwm na co patrzec bo nigdzie nie jest konkretnie napisane xd

o ile sie orientuje to najmniej klopotliwe byly turbinki z asz kkk jesli sie myle nieh mnie ktos poprawi
ogólnie rzecz biorąc turbinki KKK nie są najlepsze Big Grin
Zaleznie w jaka moc sie celuje to mozna posadzic turbo od ASZ ARL itp. Z tym ze tak: Pod moc 170 koni starczy suszara ASZ ( oczewiscie mowa o garretta bo KKK to porazka jest). ARL powinno wydolic do 190 a nawet 200 koni. Z tym ze zeby osiagnac taka moc trzeba podlac paliwem a tu po pierwsze wtryski nie pozwola na i nawet po wymianie na wieksze czy to 216 czy 230 czy jeszcze cos wiekszego to i tak maxem bedzie okolo 160 koni z racji iz pompa wtryskowa nie poda wiecej paliwa jak te 160 koni. Trzeba modzic pompe na tzw 11stke. Wtedy mozna celowac juz wyzej. Jednak nawet celujac w moce okolo 160 koni trzeba sie liczyc juz z tym ze sprzeglo a zwlaszcza dwumas szybko zakonczy zywot. Nawet nowy przy dobrej nodze sie skonczy.

Teraz odnosnie turbin. Turbiny z ASZ czy BTB z sga sa produkcji B&W czyli kkk. Te po pierwsze nie tak latwo rozebrac jak cos to cierpia na luzy w zmiennej geometrii co potem skutkuje falowaniem dolaodwania i brakiem opanowania jej przez ECM to po drugie nie sa tak wydajne. ASZ mozna wykrzesac gdzies ze 160 max a BTB moze ze 180 koni. Garretty sa lepsze pod tym wzgledem i da sie tak jak wspomnialem wykrzesac dobre 170 koni i okolo 200 z ARL.

Zaleznie do portfela mozna robic moce i spokojnie okolo 300 koni z tych silnikow ale zabawa nie jest tania bo wtryski z 2000 pompa z 1500-2000 zl sprzeglo do zrobienia tez zapewne z 1000-1500 plus jeszcze turbo jakies gtb 1500-2000 zl. Strojenie z 1500 i mamy 250 kucy jak nic.
Pińiondz tu nie gra roli byle by sie fajnie smigalo i prezetowalo póki co jestem troche laik w tuningu i stopniowo mam dwa silniki afn w zapasie takze cos pomodze na poczatek jakies 150 160 sie ogarnie i zobacze jak to smiga Tongue Dzieki wielkie za doswiadczenie mnie w tej kwesti
To w takim razie turbo asz okolo 500 zl plus wtryski 216 to jakies 600-800zl plus program 800 zl i za okolo 2000 zl masz 160 koni. Sprzeglo jesli nowe masz to troche wytrzyma czasu.
Aa wlasnie widzisz sprzeglo bede musial zmienic ale lezy w garazu tylko checi musze miec xd
Czy tylna wycieraczke da sie wyłączyć jakos gdy juz ja włączę działa tak długo aż wyłączę silnik . Mk1 cl 96
(14-04-2017 21:09)Zdzichu.cl.97 napisał(a): [ -> ]Czy tylna wycieraczke da sie wyłączyć jakos gdy juz ja włączę działa tak długo aż wyłączę silnik . Mk1 cl 96

No powinna wyłączyć się gdy dasz dźwignię do siebie
mocno do siebie spryskanie przedniej szyby
lekko od siebie tylna wycieraczka działa
lekko do siebie wyłączenie
mocno od siebie spryskanie tylnej szyby
zdaje się tak to powinno być
Dzięki kolego muszę pogrzebać bo u mnie jak włączę działa tak długo aż wyłączę auto a mogę nawet włączać spryskiwacze przedniej szyby a i tak tył chodzi dalej
Jeśli możesz to sprawdź na kostce przy silniku wycieraczki jakie dostaje napięcia i kiedy.
Przekierowanie