Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(15-09-2016 21:53)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]u mnie czujki klocków są odłączone a czujki abs działają...
Skoro są odłączone a nie swieci sie kontrolka zuzycia klocków to i pewnie masz tą funkcję wyłaczoną.
(16-09-2016 00:18)Bogos napisał(a): [ -> ]
(15-09-2016 21:53)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]u mnie czujki klocków są odłączone a czujki abs działają...
Skoro są odłączone a nie swieci sie kontrolka zuzycia klocków to i pewnie masz tą funkcję wyłaczoną.
Niekoniecznie, czujki chyb dzialaja tak, gdy klocek sciera się do poziomu pestki czujnika ta łączy sie z tarczą i obwod się zamyka zalaczajac kontrolkę, jesli kable sa odłączone poprostu nie ma wskazania bo obwod sie nie zamknie. tak. mialem w mercu
Jesli nie masz gdzies zmostkowane na wtyczce i kontrolka nie swieci to funkcja jest nie aktywana. Zreszta sprawdz sobie kodowanie.
Dla sprostowania ten czujnik nie ma nic wspólnego z ABS.
Wiecie moze do czego podpiac brazowy kabel oznaczony numerem 3 wtyczka od uchylanych szybek to masa bedzie ?
Na 99% tak. Brązowy uznawany jako masowy,jesli jest orginalńa instalacja.
Witam , mam pytanie odnośnie skrzyni biegów w mojej Alhambrze. Otóż podczas szybkiej zmiany biegów, z jedynki na dwójkę, dochodzi do zgrzytów. Jeśli obroty silnika spadną do nominalnych i dźwignią biegów będę operował delikatnie to zgrzytania niema. I tu moje pytanie: czy skrzynia kwalifikuje się do naprawy, co wiąże się z jej wymontowaniem, czy też może jest jakiś czarodziejski "myk" typu podkładki na wałku, regulacja cięgieł, czy coś w tym rodzaju?
Linki maja regulacje wiec należałoby zacząć od sprawdzenia tego. Poza tym kiedy byl smarowania mechanizm wybieraka linki lewarek zmiany biegów. Jak masz skrzynie ta nowsza to tez wypadałoby sprawdzić luz pod klapką. Te rzeczy się konserwuje tak jak mechanizmy wycieraczek mechanizmy szyb zawiasy itd itd.
Czy da się polakierować tylną klapę bez demontowania jej? Tylko zdjąć światła, klamkę, pozaklejać wszystko i ognia?
Jasne. Tak się robi w większości przypadków. Połowy zderzaków tez się tak maluje. Jak drzwi masz do pomaliwania to poza tymi drzwiami co nakłada bazę i kar to na błotnik i sąsiednie drzwi tez trzeba prysnac by zacieniowac bo będzie się mega różnic. Połowę klapy można też prysnac i w poziomie i w pionie. Klapy się nie ściąga.
Jak dobrze dobrany lakier - (nie po kodzie) z uwzględnieniem tego, że jest już w jakimś stopniu wypłowiały to i nie trzeba cieniować sąsiednich elementów. Jeśli chodzi o kolory to najmniej problemów z ciemnymi jest, ale już na srebrnych to jest już duży problem. Najlepiej dobierać spektrometrem lakierniczym ale kto takie cudo posiada .....
Przekierowanie