Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Panowie, możecie mi powiedzieć jak nazywa się ukazana na zdjęciu część? Mam uszkodzoną, potrzebuję kupić nową ale nie mam pojęcie co to jest.


Pozdrawiam


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz




prawa kratka zderzaka
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz
(07-12-2014, 21:07)xavieros napisał(a): Panowie, możecie mi powiedzieć jak nazywa się ukazana na zdjęciu część? Mam uszkodzoną, potrzebuję kupić nową ale nie mam pojęcie co to jest.


Pozdrawiam

7M3853684B - pełna
7M3853684C - z otworem na reflektor przeciwmgłowy
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
Znalazłem coś takiego i się zastanawiam czy warto??
http://allegro.pl/galaxy-1-9-tdi-filtr-p...86910.html
Odpowiedz
Filtr kupisz w każdym sklepie od 15 do 115zł. A chłodnicy nie masz pod autkiem na powrocie?
Odpowiedz
Miałem na myśli chłodnicę paliwa, a dokładniej żeby w zimę paliwo było grzane w zimę
Odpowiedz




chłodnica, jak sama nazwa wskazuje... Big Grin
Odpowiedz
Napisane jest na aukcji, że ten filtr z chłodnicą jest z polifta, a w polifcie chłodnica była pod spodem. A w poliftach nie było vp.
Jak chcesz podgrzewacz paliwa to kup sobie przepływowy lub wkręcany od dołu w filtr zamiast zaworu do spuszczania wody. Zresztą Mann ma w ofercie też podgrzewane filtry chyba do każdego auta.
Zresztą w naszych autach filtr jest umieszczony w ciepłym miejscu komory silnika i dodatkowo grzeje go paliwo z powrotu.
Odpowiedz
nie rozumiem po co zaklucac prace silnika jakims podgrzewaniem paliwa. Za chwile bedzie trzeba studzic to paliwo w lato. Temperatura paliwa jest bardzo waznym czynnikiem na ktore musi ECM barac poprawke. Po co utrudniać to nie wiem. CO ma to dac??

To co pisze na aukcji to nic nie nzaczy. Tez moge napisac ze to od samolotu jest.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Ma to dać, że przy ujemnych temperaturach następuje tzw. mętnienie paliwa, czyli wytrąca się z ON parafina, która blokuje przepływ przez filtr paliwa.
Mam trchę doczynienia z ludźmi, którzy jeżdżą na daleki wschód i północ. Widziałem w działaniu ciekawsze wynalazki np. grzałki w przewodach paliwowych, maty grzewcze wokoło filtra paliwa i na dole zbiorników. Wiesz chociaż jak się wyciąga łańcuchem lód ze zbiornikia lub chociaż do czego jeszcze służy jeszcze DOT-4 zimą? Jak temp.spada poniżej -25C* to Orlenowski ON Arktyczny też się poddaje, chociaż deklarowana temp. zablokowania filtra to -32C* i co wtedy płakać?
Ostatnio zimy są naprawdę łagodne, co nie oznacza, że nie należy się przygotowywać do zimy.

I jeszcze jedno. Nie "pisze", a "jest napisane". Mnie to razi tak samo jak "aczkolwiek" i "bynajmniej".
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,503 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,942 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 13,998 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości