Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
U kolegi w t5 zamiennik wytrzymał pół roku i pękł wzdłuż.
Uzywke albo na silokonowym zrobic i po temacie. Ja tam tez jestem oszczedny w takich sprawach i wole cos przerobic i dwa razy lepiej i taniej.
A.... i znalazlem jeszcze luz na krućcu vacuum pumpe, oczywiście mam Luka. poczytałem o banalnych naprawach tego luzu tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=204985
i zastanawiam się. zaklepują, kleją poxyliną a czy nir byłoby lepiej najpierw trochę silikonu wokół krućca napchac, zaklepac, i dopiero jak sili wyschnie poxylinka? Wesola znalazlem w ww. linku, pozdro
Szybkie pytanie.
Padł przepływomierz. Proba wyczyszczenia nic nie dała. Czy jest sens oprócz finansowego kupowanie samego czujnika? Bo obudowa jest czysta.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6869291877
Mam przepływke bosha i znalazłem cos takiego rownież bosha.
Przeplywomierz caly to 4 stowki a sam sensor to 2.
(06-08-2017 10:18)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]A.... i znalazlem jeszcze luz na krućcu vacuum pumpe, oczywiście mam Luka. poczytałem o banalnych naprawach tego luzu tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=204985
i zastanawiam się. zaklepują, kleją poxyliną a czy nir byłoby lepiej najpierw trochę silikonu wokół krućca napchac, zaklepac, i dopiero jak sili wyschnie poxylinka? Wesola znalazlem w ww. linku, pozdro

Robilem u siebie. Nasadka 14 zaklepane z zmiana polozenia nasadki. Juz prawie rok i luzu brak.
Ja nic nie silikonuje w pompach jaka by nie byla. Zaklepac i spokuj na kolejne kilka lat. Nawet tej pompy nie trzeba demontowac. 10 minut i po temacie.
Wesol, a wiesz może jaka jest średnica kołnierza kroćca ( to co zaklepujemy). tak sobie wymyśliłem, że zamiast klejenia, klepania, ( albo razem) mkzna zastosować w tym miejscu redukcję silikonową. cos w tym rodzaju : http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6846005318

dwa cybanty w miejscach gdzie kołnierz i koniec króćca i nawet jak znów sie rozszczelni to ta redukcja nie puści podciśnienia.
Moge jak cos to jutro zmierzyc bo mam dwie tandemowki w piwnicy. Ale po mojemu to zaklepac i na conajmniej 8 lat spokoj. Nic nie kleic bo mozna inne rzeczy spaprac. Jeslu juz to kogos tak boli to poprostu obspawac i tyle. W koncu alu tez sie spawa.
Sluchaj wesola. Bez sciagania klepiesz. I jak mowilem rok czasu i ani drgnie
Szanowni,
Mam urwana śrubę trzymająca piastę z prawą półosią. Co mogę zrobić? Z półosi wystaje gwint ok 5mm. Jak coś przyspawam to rozwalę przegub. Przegrzeje go. Czy kupić przegub i śrubę czy mam jeszcze jakieś inne możliwości? Akcja naprawcza ok 100 km od domu więc wszelkie sugestie wskazane.
Pozdr
Minik
Przekierowanie