Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.

Bo to może być tylko czujnik deszczu ewentualnie czujnik deszczu+wilgotności (dla pojazdów z rozbudowanym klimatronikiem -osobna klimatyzacja + ogrzewanie dla tylnych rzędów), oba wyglądają tak samo więc po numerze można dojść ewentualnie po kodach PR z wlepki. Włącznik świateł w takim przypadku nie będzie miał tu nic do rzeczy. Chociaż z drugiej strony te czujniki chyba i tak mają w sobie funkcję "zmierzchu" więc możesz spróbować założyć włącznik z funkcją "auto", ewentualnie weź vcds-a i zobacz czy w centralnej elektryce, w długim kodowaniu nie ma opcji włączenia automatycznych świateł i wtedy sprawdź czy zadziałają bez włącznika, ponieważ automatyczne załączanie świateł można też realizować po sieci LIN, tylko że włącznik musi realizować taką funkcję i nie wiem niestety czy nie jest to przypadkiem powiązane z pozycją "auto" na włączniku, z tymi nowymi autami, szczególnie dobrze wyposażonymi mam małą styczność. Spróbować można.

Pozdrawiam
Czujnik deszczu/zmierzchu był niezakodowany w 09. Jest to bajt 21 bit 5.
Zakodowałem go i błędów w sterowniku nie ma. Niestety włącznik z AUTO, który mam nie pasuje bo jest pod inną wtyczkę. Numer włącznika 5JA 941 431. Jest z Rapida.

Kupiłbym ten z AUTO gdybym był pewien, że zadziała.
Witam.

Potrzebujesz włącznik 3C8941431A, ewentualnie coś podobnego. A zaglądałeś do Bajt-u 3 i 30, bo nie wiem czy tam tez czegoś nie ma.

Pozdrawiam
Od kilku dni mam problem.
Zamek zamyka drzwi kierowcy, klapę tylną i wlew paliwa. Nie zamyka drzwi pasażera (prawe przednie) i obydwu tylnych bocznych, lewych i prawych.
Słyszałem, że w aucie są dwa sterowniki (Ford Galaxy 2005r). Jeżeli tak to wydaje się, że siadł jeden sterownik.
W "sam naprawiam" wyczytałem, że sterownik jest pod siedzeniem kierowcy ale tam nie widzę. W związku z tym mam pytania:
1. Czy są dwa sterowniki?
2. Gdzie się znajduje(ą) MODUŁ(Y) STEROWNIKA DRZWI?
3. Czym różnią się moduły sterownika 7G9T14B534AF, 7G9T14B533BC i 7G9T14B533ED?

Dodam, że wszystkie przewody, przelotki itp sprawdzone.
Witam.

Jeżeli mowa o aucie jakie masz w opisie to centralnym zamkiem steruje moduł centralnej elektryki i nic poza tym. Drzwi pasażera i tylne obydwoje mają jedną wspólną linię (oprócz oczywiście innych osobnych połączeń) i jest to bodajże przewód zielono-żółty wychodzący z pin6 z 12pin-owej czarnej wtyczki przy module centralnej elektryki. Możesz też zdjąć boczki i wypinać po kolei wtyczki od centralnego zamka i za każdym razem sprawdzać czy pozostałe się zamkną, bo możesz mieć zwarcie w jednym i będzie blokował pozostałe, był taki przypadek opisywany tu na forum. Wystarczy poszukać, centralny na tym forum jest rozpracowany od podszewki Wink. Te moduły co podałeś tą są od nowszych modeli, gdzie występują tzw. sterowniki drzwiowe i wtedy każde drzwi to osobny sterownik.

Pozdrawiam
(01-06-2017 21:51)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Potrzebujesz włącznik 3C8941431A, ewentualnie coś podobnego. A zaglądałeś do Bajt-u 3 i 30, bo nie wiem czy tam tez czegoś nie ma.

Pozdrawiam

To włącznik z halogenami przód a w Sharanie tego nie ma. Niemniej i tak bym go kupił i dołożył halogeny.

Do bajtu 3 i 30 zajrzę.
W fabi masz wlacznik analogowy pod szeroka wtyczke. Tam auto nie bylo. Ten co masz wlacznik na waska wtyczke jest do aut z canem jak passat b6 golf5 touran itp.
(02-06-2017 23:02)wesol napisał(a): [ -> ]W fabi masz wlacznik analogowy pod szeroka wtyczke. Tam auto nie bylo. Ten co masz wlacznik na waska wtyczke jest do aut z canem jak passat b6 golf5 touran itp.

Zgadza się, wiem jaki mam w Fabii i wiem, że nie było z AUTO.

Ja wcale nie wspominałem wcześniej o Fabii. Pisałem tylko o włączniku z Rapida, który ma funkcję AUTO ale inną wtyczkę.

Może pomyślałeś, że ja to w Fabii chcę dołożyć?
A bo czytalem wczesniejsze wypowiedzi i tak mi to wskazalo ze chodzi o fabie. Nie pisales co dokladnie gdzie mialo wyladowac i jaki mial byc efekt koncowy.
Mam pytanko: czy z tyłu również jest wymiennik ciepła do klimy?? nawet jeśli nie ma 2-strefowej klimy?? czy tylna nagrzewnica nie jest połączona z klimą?? jeśli tak gdzie szukać tych przewodów?? na razie nie mam możliwości spojrzeć pod autko. pytanie może głupie dla wtajemniczonych, ale ja szukam nieszczelności swojej.
dzx za zrozumienie
Przekierowanie