Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
dzięki wielkie, za szybką odpowiedź. Jak pogoda sie troche uspokoi to to zrobie, bo w tej chwili nawet do garażu nie dojade Tongue
Powiedzcie mi czy jak w vagu patrze na pozycje cylindrów od prawej 1-4, ja to się ma fizycznie do silnika, który jest pierwszym cylindrem, od rozrządu czy z drugiej strony??
Większość ma liczona od strony rozrządu.
Jeszcze jedno pytanie.Dziwi mnie rozbieżność cen za regulator napięcia.Za swojego będę musiał zapłacić 120 zł ori bosch.Na necie widziałem za 50 zł.Dodam tylko że w sklepie zamiennik jest w takiej samej cenie co ori.Jak z tym jest?No i dodam jeszcze że ten problem co miałem z wyciekiem oleju okazała się uszczelka pokrywy klawiatury. Z tyły cieklo i szło na turbo.Wymieniłem.
trodno powiedziec. Generlanie regulatory boscha czy nawet zamienniki boscha sa tansz eod tych do valeo czy innych altkow. Z tym ze ori regulator boscha to widzialem do vagów za okolo 100 zl ale ktos sprzedaje za 58 zl tez. Rownie bywa jak widac. Moze spi ze żoną prezesa firmy "bosch". Dla pocieszenia ori regulator valeo do niektorych vagow kosztuje okolo 220 zl a nawet do 300 zl.
Natomiast zamiennik do boscha potrafi czasami kosztowac parenascie zlotych.
Ja mam alternator valeo.I z tego co słyszałem regulator jest droższy o bosch-owskiego.Na nim jest data produkcji z 2008 a szczotki mają już tylko 1.5 mm .Sprzegiełko jest dobre i łożysko też.Zauważyłem że regulator można wymienić bez wyciągania alternatora.Ale pewnie wszyscy to wiedząWink
tak mozna. Tez jak zakupilem altek do swojego ten mocniejszy valeo to musialem zmienic regulator na analogowy bo tam ori byl cyfrowy. Nowy regulator valeo to koszt ponad 200 zl wiec slabo mi sie to widzialo. Jakos zamiennik za 75 plus przesylka czyli prawie 100 zl tez mi sie niewidzial. Wiec wpadl ori uzywany regulator za 25 zl i po sprawie. Szczotki zawsze moge sobie wymienic na nowe ale jak maja jeszcze 70-80% dlugosci to nie widze jeszcze sensu. Wczesniej to widac bylo ze dogrzewacz jak pracowal to powodowal pulsowanie pradu i swiatlo migalo w kabinie. Teraz nie ma o tym nawet mowy. Tak samo jak sie jedzie zaraz po odpaleniu i przekracza 2500 obr kiedy swieczki sie wylaczaja to swiatla mijania absolutnie nie migają.
Czyli można wymienić same szczotki?Ale w sumie nie wiem w jakim stanie jest regulator więc zdecyduje się na wymianę całego i po kłopocie.
mozna. Tak jak zawsze- nie ma gwarancji ze nowy poslyży kolejne powiedzmy 10 lat. Generalnei w regulatroze nie ma jakiejs mega zaawansowanej elektorniki by sie tak mogla czesto psuć. Pradu tam tez bardoz duzego nie ma w tym regulatorze. On tylko reguluje wypelnieniem wirnika ktory krecac sie generuje prad w stojanie.
Całe szczęście że turbo mam szczelne i taki regulator to już mniejszy problem,zmieniłem mechanika i jest lepiej.Big Grin
Przekierowanie