Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dziękuje Ci Wesol za szybką odpowiedź. Odszedłem trochę od tematu, bo nie mam już auta VW.
Gdyby ktoś potrzebował pomocy przy Fordzie Galaxy/S-Max 2.0TDCi od 2010 r. walcie śmiało na PW, czasem tu zaglądam a jak na razie jestem zadowolony z pierwszego w życiu diesla w automacie, choć dynamiką toto nie grzeszy.
O półosie zapytałem gdzie najprościej i najszybciej i nie zawiodłem się - mam po prostu kupca.

Z ciekawostek - sprzedałem tarcze Mikody (te które się pokrzywiły) przetoczyli mi to w Mikodzie "w ramach gestu handlowego" łącznie z powierzchnią styku z piastą - z czego piałem, bo powinni wymienić. Mam kontakt z chłopakiem, który kupił razem z klockami, które były na tym czyli wbrew sztuce nie nowymi. Uprzedzałem o sytuacji. Zrobił już sporo kilometrów i dał znać, że wszystko w porządku.. może nie korzysta z pełnej mocy auta. Dziwny jest ten świat.

Także jeszcze raz dziękuję za wszelką pomoc i kto wie, może przyjdzie jeszcze czas na Sharana. Mój stary jeździ w woj. lubelskim a może już tu jest Big Grin
pozdrawiam i w kontakcie
witam. czy mógłby mi ktoś pomóc ustalić historię auta. chodzi o sharana i o to kiedy ostatnio był w aso i przy jakim przebiegu?
Witajcie. Mam pytanko. Właśnie odkryłem złodzieje prądu w moim shariku- to lampka podświetlenia schowka pasażera. Sharik 2001, nie wyłącza się w ogóle i świeci przy zamkniętym schowku. Czy ktoś się orientuje jak co steruje wyłączeniem tej lampki?
Na dole wycięcia w którym chowa się klapa, po prawej, jest wyłącznik, albo jest uszkodzony albo z jakiegoś powodu ta cześć klapy nie dociska wyłącznika ( wyskoczyła z zawiasu bądź zawias się obłamal co dość często się zdarza)
(01-12-2019 15:33)kalamb napisał(a): [ -> ]Na dole wycięcia w którym chowa się klapa, po prawej, jest wyłącznik, albo jest uszkodzony albo z jakiegoś powodu ta cześć klapy nie dociska wyłącznika ( wyskoczyła z zawiasu bądź zawias się obłamal co dość często się zdarza)

No kurde ja tam nie mam żadnego wyłącznika... nie mam nawet zaślepki tej z boku po prawej... muszę to dokładnie obejrzec
No popatrz mamy takie same auta a ja mam Ty nie masz ;-) Wyłącznik (mały okrągły ) jest na dole w okolicy lampki oświetlające nogi (jeśli masz) po otwarciu schowka nie zobaczysz go. Dodatkowe info o lokalizacji: przy prawym zawiasie.
(01-12-2019 16:02)kalamb napisał(a): [ -> ]No popatrz mamy takie same auta a ja mam Ty nie masz ;-) Wyłącznik (mały okrągły ) jest na dole w okolicy lampki oświetlające nogi (jeśli masz) po otwarciu schowka nie zobaczysz go. Dodatkowe info o lokalizacji: przy prawym zawiasie.

Wszystko zlokalizowane, wyłącznik jest tylko odczepiony, działa oczywiście, po otwarciu schowka nic nie widać jak mówiłeś, teraz czeka mnie zdjęcie schowka ale pewnie samego nie zdejme, z całą deską co?
Nie trzeba całej deski zdejmować schowek zamocowany jest na wytloczeniach w dolnym poszyciu do których na wcisk wchodzą metalowe sworznie umiejscowione na dole klapy. Trzeba tylko zachować ostrożność i nie wyszarpać zbyt mocno bo w tych rocznikach plastik jest już dość kruchy i łatwo się łamie. Jak urwiesz „zawias” to będzie dość duży problem. Możesz spróbować osadzić go od dołu odchylając warstwę filcu i dostając się od podłogi tyle, ze mało miejsca i może być trudno.
(01-12-2019 16:55)kalamb napisał(a): [ -> ]Nie trzeba całej deski zdejmować schowek zamocowany jest na wytloczeniach w dolnym poszyciu do których na wcisk wchodzą metalowe sworznie umiejscowione na dole klapy. Trzeba tylko zachować ostrożność i nie wyszarpać zbyt mocno bo w tych rocznikach plastik jest już dość kruchy i łatwo się łamie. Jak urwiesz „zawias” to będzie dość duży problem. Możesz spróbować osadzić go od dołu odchylając warstwę filcu i dostając się od podłogi tyle, ze mało miejsca i może być trudno.

No już tam zaglądałem właśnie
Przekierowanie