Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
koledzy takie pytanie , dzisiaj z kolegą w jego galaxy zmienialiśmy wtryski bo silnik mu lekko metalicznie klekotał , po wymianie wtrysków żadnej różnicy , pojechał się przejechać , wrócił silnik tak samo chodził , i po chwili wielka chmura dymu , silnik przestał reagować na gaz , kopcił bardziej niż komin w Batorym, no to mówimy trzeba wrócić do starych wtrysków , na których silnik chodził równo i nic nie kopcił , założyliśmy stare dobre wtryski i to samo kopci okrutnie , kolega podpiął vaga i okazuje się ze dawki paliwa wariują , miały po 20 za chwile 8 , póżniej 16 i tak dalej , co się mogło stać ????
Więcej szczegółów- jaki silnik i jak wyglądala procedura wymiana.
silnik 1.9 ahu , a wymiana pojedynczo , od lewej strony , jeden wykręcał i w to miejsce drugi , i tak po kolei
(13-11-2015 23:25)Mazur1908 napisał(a): [ -> ]kolega podpiął vaga i okazuje się ze dawki paliwa wariują , miały po 20 za chwile 8 , póżniej 16 i tak dalej , co się mogło stać ????
Mialem takiego klienta ostatnio z audi a6 afn. Silnik pracaoal bardzo nie rowno na wolnych obrotach,zadymienie czrne ,dawki tak jak piszesz skakaly jak glupie, juz mialem szukac przyczyn w nastawniku ale !!!!. Gostek mial tz.chip boxa i po glebszej analizie zauwazylem przerwany kabel i on byl winowajca tej usterki. kabel zlutowany i teraz chodzi eleganco z boxem jaki i bez. sprawdz czy kolega nie ma cos wpiete po drodze do pompy diesla.
Może to nie wina wtrysków. Ja bym sprawdził przepływkę oraz pompę wtryskową. Nastawnik wyczyszczony i ustawiony?
Przpelywka nie ma nic do dymienia. TO ostatni element odpowiedzialny za to. SKoro mowa ze to sie pojawilo po majstrowaniu z wtryskami to moze tu gdzies lezy przyczyna. Pytalem jak to bylo wymieniane w sensie czy gniazda byly oczyszcozne dokladnie, podkladki miedziane tez wyczyszczone dobrze nawet jakna starych zakaldane to czy byly choc na drobnym papierku przetarte?? Czy wtryski byly tez cos czyszcozne chodzi mi o szczotkowanei szczotka druciana itp czy powierzchnei styku podkladki byly czyste i od strony wtrysku i od strony glowicy. Czy psikaliscie takim psik psik jak do szyb by sprawdzic czy nei ma przedmuchow na osadzeniu wtryskow w glowicy??
Przychodzi mi jeszcze jedna mysl ktora jest rownie prawdopodobna a mianowicie to ze mzoe scielo klin na kole zebatym na wale korbowym co sie trafia dosc czesto ewnetualnie luzny pasek rozrzadu.
właśnie koleżka dzwonił że zdjął nastawnik i okazało się że pękła jakaś sprężyna od sekcji , oglądaliśmy ogłoszenia na olx i można za nieduże pieniądze kupić , a pytanie wesoł do Ciebie , nie masz może takiej pompy do 90 km , bo tak się składa że jestem dzisiaj w Nowogardzie i mógłbym podjechać
jeszcze jedno pytanie , kolega ma na pompie taki numer 028 130 115 M , i czy musi być na nowej identyczny numer , bo patrzymy na ogłoszenia i są pompy też od golfa 3 , 4 , 90 km ale numery są troche inne , podejdą takie pompy ?
Od golfa 3 i passata b5 tak a od golfa4 nie. Może być od golfa3 90 lub 110 konnego. Mam po sąsiedzku gościa co ma takie części. Arthez brał skrzynie od niego w dobrej cenie. Powinien mieć kilka pomp.
Niedaleko mnie w Goleniowie przy kauflandzie. Jak coś to dryndnij do mnie to przejdziemy zagadamy 507216644
Czy ktos z szanownych kolegów kupował cos w tym sklepie ? http://transjack.pl/uklad-napedowy/lozys...-nowe.html
Chłopaki dziś sprawdzałem stan płynu chłodzącego i ku mojemu zaskoczeniu okazało się że...
płyn w zbiorniczku jest oryginalnego koloru różowy/czerwony ale na wysokości jego poziomu jest smolista maź... nic nie pływa w płynie ale jedynie jest osad na zbiorniczku.
od czego zacząć sprawdzać?
UPG?
jakaś nieszczelność?
Huh
Przekierowanie