Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Może być trzaśniety czujnik przyspieszeń bocznych G200 albo wymaga kalibracji czujnik kata skrętu kierownicy G85
Ok.Tyle że sprawdzam wszystko i nie mam żadnego błędu.
Co masz za auto? I czym sprawdzasz?
Tak się nagle pojawiło czy po jakiejś „robocie”?
Ok.dzisiaj zacząłem go trzepać szczegółowo,no i G200;G85 stały.A tak sharan 01r,115KM.Kupiłem w cenie złomu w celach szkoleniowych.Motor ogarnołem,głowica była trochę sfatygowana,ale już działa,chamulce ,trochę zawieszenie przednie.pozostały błotniki przód ,wzmocnienie ramy pod lewarek.Co ciekawe model przedliftowy jest o niebo zdrowszy .
Hej,

Zaczęło mi delikatnie podciekac z wężyka z płynem chlodniczym pompki na podszybiu.
Mam dwa pytania: jaka jest średnica węża żebym zamówił opaskę skręcana (ten co chodzi od dołu). Czy jest szansa że to nie wina opaski a samego króćca w pompce?
AA i jeszcze jedno czy jak ściągnę ten wąż to dużo płynu poleci?
Dzięki za odpowiedź!
Średnica węża w środku 20 mm, zewnątrz 27 mm, jeśli ci cieknie to raczej z pompki, bo na tej pompce są fabryczne solidne opaski. Wyciągnij płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, to wyciągajac pompkę nie stracisz wiele płynu może 100 ml,
Zadwon jutro to ci podpowiem jak najłatwiej zdemontować tą pompkę, lub założyć inną po regeneracji.
Panowie, zaufałem mechanikowi zamontował mi tak tuleje wahacza zdjęcie
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi, może być tak zamontowane czy linia powinna się pokrywać z drugą tuleją?
Druga kwestia to czy jeśli powinna się pokrywać z drugą tuleją to czy tą pierwszą można wyprasować i wprasować jeszcze raz?
Może tak zostać. Nie ma się co nad tym doktoryzować.
Hej,

Mam taki pewien dziwny problem. Czasem jak auto zostawię na takim mega dużym słońcu, to nie pali na przysłowiowego "strzała" tylko musi zakręcić z dwa razy walem zanim odpali. Kiedy auto jest w cieniu jest pochmurnie, zima pada deszcz pali zawsze na strzała. Aku wymieniany 2 miesiące temu. Pompka w baku słychać jak ciągnie paliwo. Błędów brak. Sprawdzane weź paliwowe układ się nie zapowietrza. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Chyba że to normalne.
Byłem dzisiaj na hamowni i auto wypluło 138KM, ale tylko 290Nm czy jest to wartość w granicy błędu (silnik ASZ 130 km) Czy coś turbo nie domaga?
Przekierowanie